Съвети за подобряване на хидратацията през лятото

Съвети за подобряване на хидратацията през лятото

За да бъдете добре хидратирани трябва да изпивате поне по 2-3 литра вода дневно.

Можете да започнете с плавно преминаване към увеличен прием на вода. Повишавайте количеството с една чаша дневно.

Перфектният старт на деня е голяма чаша с вода с резен лимон.

Съвети за подобряване на хидратацията през лятото

По време на закуска задължително изпийте чаша вода или чаша билков чай.

Ако сте почитател на кафе или безалкохолните напитки, опитайте се веднъж дневно да замените единия прием на тези напитки с чаша вода.

Чувството за жажда показва, че вече сте се дехидратирали.

Направете всичко възможно да избегнете подобни ситуации като пиете вода без да се жадни.

Дръжте около себе си голяма бутилка с вода. Отпивайте от нея, когато се сетите.

Без достатъчна хидратация и редовни упражнения е невъзможно да се сдобиете и поддържате оптимално здраве в дългосрочен план.

Така че пийте много вода и се подгответе за слабата фигура, която винаги сте желали.

Храносмилателната ви система има нужда от достатъчно количество вода, за да обработва храната правилно. Водата премахва констипацията и пречиства дебелото черво. В резултат телесната маса намалява с по-бързи и здравословни темпове.

Дехидратацията оказва влияние и на атлетичните ви активности. Тя ви забавя и прави изключително трудно начинание тичането или вдигането на гирички. Пиенето на вода преди, по време и след упражнения ще поддържа на високо ниво енергийните ви ресурси и ще ви позволи по-бързо да се възстановите след тренировката.

Освен това пиенето на вода помага да се отървете от т.нар. задържане на течности. Всеки, който страда от подобни състояния и се подува, трябва да увеличи приема на вода.

Рейтинг

5 5
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати