Великите готвачи: Рейчъл Рей

Рейчъл Рей

Рейчъл Рей е създателка на хиляди рецепти и с още по-голямо желание тя продължава да измисля нови всеки ден. Независимо дали сте опитен готвач, гладни домакини, които се чудят с какво ястие да изненадат семейството си, или просто любопитни фенове на кулинарията, които търсят вдъхновение навсякъде, Рейчъл Рей определено има какво да ви предложи.

Известната брюнетка е родена на 25 август 1968 година в малко градче в САЩ в семейство на гастрономи. Първоначално тя е работила в хранителния отдел на известен американски универсален магазин, преди да започне да управлява една от най-популярните хранителни вериги в Ню Йорк.

Когато навършва 20 години, Рейчъл се премества да живее в големия мегаполис, където с много упоритост и работа започва да гради кариера като телевизионна водеща. От много години насам иновативната готвачка успешно води кулинарни предавания с нейния собствен и индивидуален стил.

Шеметната ѝ кариера стартира през 2002 година с готварските предавания 40 долара на ден и Ястия за 30 минути. След време тя издава поредица от книги, свързани с храненето и начина на живот на американците.

През 2005 г. започва да излиза от печат списанието ѝ Всеки ден с Рейчъл Рей, с което печели любовта на всички заети домакини. Мнозина са на мнение, че в кулинарията тя е това, което е Коко Шанел в света на модата.

Предаване на Рейчъл Рей

Рейчъл смята, че едно успешно отслабване не трябва да включва изтощителна диета, а специален подход, изграден върху повече движение и по-малко храна. Тя предлага на своите почитатели великолепни рецепти и много полезни съвети.

Рейчъл Рей може би е единственият кулинар, който не притежава ресторант, в който почитателите на висококачествените и неповторими блюда могат да се поглезят. Но надали това има голямо значение за нея, тъй като към днешна дата тя е вторият най-богат майстор-готвач в света.

Годишните приходи на протежето на Опра Уинфри възлизат на 18 милиона долара и то само от кулинарните ѝ книги и предавания, без да се смята участието ѝ в различни рекламни кампании.

Рейтинг

5 1
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати