Канцерогенните храни, които ви дебнат от всеки ъгъл

Понички

Храната е основа на човешкото здраве. Много от храната, която консумираме ежедневно, ни позволява да имаме здравословен начин на живот и ни предпазва от заболявания и редица други усложнения. Въпреки това не с всички храни е така, защото има продукти, които съдържат съединения, които са нездравословни и може да дадат на тялото ни вещества, които могат да причинят здравословни проблеми и нарушения на организма.

Ако искате да ги избегнете, е по-добре да сте запознати с тези канцерогенни храни, които е възможно да ви застрашават ежедневно.

1. Консервирани храни - известно е, че консервираните храни с неясен състав могат да имат някои последици за тялото ни. Проучвания са установили, че консервите могат да бъдат канцерогенни, защото те съдържат Бисфенол-А (BPA), наличен в кутии компонент, който е с негативни последици върху тяло и правилното функциониране на организма ни.

BPA действа на ендокринната система и могат значително да променят хормоналното функциониране на тялото, възможно е да причинят диабет, затлъстяване и дори сърдечни заболявания. Така че, ако искате да избегнете това, четете съдържанието на консервите, които купувате, и избягвайте такива с неизвестни за вас съдържания и компоненти;

2. Напитки - те са освежаващи особено в горещото време. Въпреки това злоупотребяването с газирани, ободряващи и енергийни напитки е нездравословно. Поради голямото количество захар и химикали, които съдържат, се превръщат в истинска бомба за вашето здраве. Избягвайте напитки, в чието съдържание е наличен фруктозен царевичен сироп - с това вещество е възможно да се захранват ракови клетки, така че преди да изпиете глътка, погледнете етикета.

Газирано

Ако все пак чувствате неконтролируема жажда или изпитате необходимост да се ободрите, доверете се на водата, прясно изцедени сокове и домашни шейкове;

3. Light храна - популярното на тези храни е това, че се смятат за леки и здравословни. Широко се препоръчват като храна за една добре балансирана диета и това донякъде е така. Те наистина са с по-малко захар и мазнини, но няма да ви помогнат да отслабнете.

Тези храни могат да бъдат опасни поради факта че съдържат вещества като изкуствени подсладители, които са всичко друго, но не и полезни за тялото. Така че по-добре не прекалявайте с тези храни и наблегнете на естественото здравословно хранене;

Пуканки

4. Пуканки за микровълнова - сладките пуканки или карамелените имат голямо количество захар, която ще дойде в повече на вашия организъм, без дори да усетите, и не се препоръчват на диабетоболни. Освен това в пуканите с масло и сол за микровълнова може да има химикали, които се активират при термичната обработка в тази печка. Когато ви се иска да си изпукате пуканки, си вземете органична царевица и растително масло и си ги пригответе във вашата кухня;

5. Пържени закуски - тези закуски са най-предпочитани, защото лесно и вкусно се хапват, продават ги почти на всеи ъгъл и не губите времето си във висене на печката. Откажете тези закуски, не купувайте пържена храна от места, които не познавате и не сте запознати с хигиенните им условия.

Често закуските се пържат в застояла мазнина, която може да е канцерогенна и много опасна! За да задоволите глада си, вземете кисело мляко, плод, ядки или просто отделете малко време и си сгответе вие закуска. Няма нищо по вкусно и здравословно от домашно приготвената храна!

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати