Стройната фигура идва с редовното хранене. Вижте как

Закуска

Днес често се говори за здравословно хранене. Колко от Вас обаче го правят? Най-често работещите хора допускат голяма грешка. Постоянно се четат материали за здравословно хранене, сваляне на килограми, но всъщност всеки сезон се натрупват доста излишни такива.

Каква е причината и кои са грешките, които най-често се допускат?

Основна грешка е закуската. Много от хората пропускат това хранене, което всъщност е най-важното. Често се оправдаваме с изразите после ми е тежко, още не съм се събудил и т.н.

Не е задължително с отварянето на очите да започнем да се храним. Важното обаче е да закусим до 1 час след събуждането. Все пак трябва да изкараме някак си до обяд. Освен това със закуската се събужда и метаболизмът.

Не е задължително да приготвяме някаква кой знае каква храна. Може да закусим и с плодове, кисело мляко, бисквитки - важното е да хапнем нещо.

Друг лош навик е да обядваме късно.

Обяд

Много често в офиса, погълнати от работа, забравяме за обяд. Сещаме се за него чак когато коремът ни започне да се обажда. Освирепели от глад, често и преяждаме. Това разбира се е доста вредно. Обядът трябва да започне веднага с усещането за глад.

А какво да кажем за вечерята?

Вечеря

Минахме без закуска, обядвахме късно - следователно на вечеря започваме да се тъпчем, колкото можем повече, и зловещо преяждаме. Дали си правим поне труда да се разходим след това или просто се опъваме на дивана?

На вечеря трябва да се хапне по-лека храна в умерени количества. Хубаво е след това да си направим кратка разходка, за да може храната да слегне.

Ако успеете да премахнете тези грешки, резултатът веднага ще дойде.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати