Размера на порцията! Вижте как да го определите само с дланта си

1 от 13 Снимки
Размера на порцията! Вижте как да го определите само с дланта си
Снимка: dailymail.co.uk

1. Месо


Порцията трябва да е колкото вашата длан, без пръстите. Тя трябва да тежи около 100 г и може да се похапва на всяко основно ядене.

Здравословното хранене е пътят към щастливия живот. Ако се храните правилно, и все пак не отслабвате, то отговорът на въпроса защо това се случва, най-вероятно се крие в количеството на продуктите, които приемате.

Обемът на консумираната храна е труден за определяне. Повечето хора изобщо не са наясно с е допустимият размер на порцията храна, който няма да ги натовари с излишни калории.

Всички изследвания по въпроса доказват неоспоримо, че хората определят погрешно колко храна трябва да има в чинията им. Понякога дори наглед малката порция от дадена храна съдържа повече калории, отколкото си мислите.

За да не се налага постоянно да пресмятате цифри и калории, е нужно да научите простия начин за определяне на адекватния размер на порцията от основните продукти. А той е много лесен. Мярката за порцията е вашата ръка. Разгледайте нашата галерия и вижте как лесно да се ориентирате в порцията си само и единствено с дланта си.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати