Диетата за бавно, но трайно отслабване: Минус 1 кг на седмица

1 от 7 Снимки
Понеделник
- Закуска: топла напитка без захар; 50 г извара /нискомаслена/; шепа сурови ядки; 1 портокал;
- Обяд: птиче месо на скара; 6-8 с.л. сварен ориз басмати; тиквички задушени с малко зехтин и подправки; 1 киви;
- Следобедна закуска: 1 чаша чай; 1 банан; 3 парченца черен шоколад;
- Вечеря: 1 артишок със сос от винегрет; риба и зеленчуци на пара; шепа ягоди.

Всички знаем, че за да запазим свалените килограми, те трябва да се свалят бавно и постепенно, както и да не се лишаваме от храна, да се храним здравословно и с полезни и качествени продукти.

Това означава, че всеки ден не бива да лишавате тялото си от определена група хранителни вещества - нужни са ви достатъчно фибри, въглехидрати, протеини и т.н.

Ето едно примерно меню за 1 седмица /разгледай галерията/, с което можем да свалим 1 килограм от теглото си сигурно. По време на диетата ще си похапвате здравословен хляб, нискомаслени млечни продукти, почти всички видове месо - пилешко, пуешко, агнешко, телешко, както и риба. Не липсват и солидна порция плодове и зеленчуци.

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати