На тазгодишното хранително изложение в Интер Експо Център-София беше представен натурален сок от рози, който нашите производители възнамеряват да наложат на източните пазари.
Най-новият продукт отговаря на международните търсения, тъй като хората от Близкия и Далечния изток търсят по-нестандартни вкусове на натуралните сокове.
Сокът от рози се предлага на стандартна цена от между 1.50 и 2 лева за литър, като вкусът е доста различен от това, които сме свикнали да пием.
Даниел Дамянов от известна българска компания споделя пред вестник Монитор, че докато нашенците предпочитат традиционните ябълкови и портокалови сокове, на изток се предпочитат по-екзотични вкусове.
В последно време у нас се налагат и соковете от манго, круша, горски плодове и ягоди, които стават все по-купувани от българите.
Тази година хранителното изложение в Интер Експо Център, което стартира на 5 ноември, обхваща няколко различни изложби, наречени Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, Интерфуд & Дринк и Сихре.
На изложението тази година участват фирми, които през изминалите 20 години не са набирали смелост да покажат продукцията си.
За първи път тази година Италия е страна партньор на международните изложби. Инициативата е част от промоционалните дейности по проект Марка за италианско гостоприемство, реализиран със съдействието на Фонд Intercamerale di Intervento на Юнионкамере, Италия.
Върху площ от 1500 квадратни метра бяха разположени не само фирмени щандове, но и две зони за продажба, където посетителите на изложението могат да си купят наистина качествени продукти.
В изложбите тази година участват нас 300 български и чуждестранни производители, които ще представят близо 350 фирми от 28 държави. Колективни участия ще има, както при фирми от родната индустрия, така и от Италия, Унгария, Молдова и Китай.
От Асоциацията на млекопреработвателите в България призовават гостите на изложението да избират българските продукти, защото по този начин ще стимулират по-силното производство в нашата страна.
Коментари