От веригата Макдоналдс съобщават, че смятат да съкратят броя на предлаганите менюта, както и да намалят продуктите и съставките, които се съдържат в тях. За тази идея на веригата за хранене ни информира агенция Ройтерс.
Тези промени ще започнат първо в САЩ, а основната им цел е хората да бъдат обслужвани по-бързо и да решават сами какво искат да има в поръчаните от тях менюта. От Макдоналдс са убедени, че подобна промяна ще им донесе много повече продажби и съответно повече приходи.
Майк Андрес, който е президент на компанията за САЩ, съобщава, че още от началото на месец януари менютата ще са с осем продукта по-малко, а Extra Value предложенията ще намалеят с пет.
От месец октомври 2013 година най-голямата верига за бързо хранене в света не е отчитала ръст в продажбите, посочва се още в информацията.
Надеждите на управата на Макдоналдс са, че с тези промени хората ще се доверяват повече на тяхната верига – ще успеят да привлекат и клиентите, които търсят по-здравословни и опростени предложения.
Сред целите, които си поставят от веригата за бързо хранене, е и тази да успеят да навлязат в областта на други вериги като Subway. Майк Андрес е убеден, че не са нужни големи менюта, за да има разнообразие в едно заведение.
Той потвърждава, че това е само началото на промените, които ще настъпят в Макдоналдс. Новата политика вече е тествана в няколко заведения от веригата, които се намират в Тенеси и Калифорния. Очаква се и да започне програмата „Създай своя вкус“.
Тя ще бъде разпространена в поне 2000 от над 14-те хиляди обекта на Макдоналдс в САЩ. Това трябва да се случи до края на 2015 година, като главният изпълнителен директор Дон Томпсън е убеден, че тя ще бъде напълно успешна.
Преди няколко години подобна инициатива бързо бе прекратена, тъй като не показа нужните резултати. Още една част от стратегията на веригата е да може да се поръчва през мобилния телефон.
Амбициите на най-голямата верига за бързо хранене в света са да успеят да си върнат младите потребители и майките – за тази цел от компанията са решили да започнат да предлагат здравословни и необработени храни.
Андрес смята, че след като продуктите в техните заведения не се задържат за дълго време, напълно излишно е да се използват много консерванти.
Акциите на Макдоналдс през последните дни са поевтинели с 1.5 % до 90 долара за един брой, а през последната година пазарната капитализация се е свила с около 2.3 на сто до малко над 87.500 милиарда долара.
От веригата са решили да започнат и още една кампания – „Нашата храна, вашите въпроси“. Тя ще бъде насочена главно към това да опровергае негативните мнения за качеството на храните.
Коментари