Gotvach.bg»Статии»Любопитно»Газирана напитка с вкус на змиорка е новият хит в Япония

Газирана напитка с вкус на змиорка е новият хит в Япония

Газирана напитка

Компаниите за безалкохолни напитки непрекъснато се надпреварват да измислят нови вкусове, за да привличат повече клиенти. Въпреки голямото разнообразие на вкусове, японски изобретатели успяха да изненадат клиентите си с новата напитка с вкус на змиорка.

Напитката съдържа екстракт от змиорка, а създателите съобщават, че тази серия безалкохолни напитки е лимитирана. Създателите са от японската компания "Kimura Inryou", която е със седалище в префектура Шидзуока. Това място е популярно със своите „унаги“ или още змиорки.

Вкусът на безалкохолното напомнял на печена змиорка, обясняват запознати. Всеки, който желае да опита различната напитка, може да го направи, но трябва да изчака 21 юли, когато ще започне продажбата на безалкохолното с вкус на змиорка. От компанията обявяват, че напитката ще бъде предлагана в крайпътните заведения и вероятно в магазините за сувенири.

Японците смятат, че цената ще е около 200 японски йени или това са 1.60 американски долара. В Страната на изгряващото слънце не за първи път залагат на необичайни вкусове – там могат да се намерят напитки с аромат на къри, замразена краставица и дори солена диня.

Пиене на безалкохолно

В топлото време, освен безалкохолните напитки, много се консумират и сладоледи. При тях също има сериозно разнообразие на вкусовете – от добре познатите шоколад и сметана, до пъпеш, тирамису, йогурт и пр. В някои страни по света са заложили на по-необичайни вкусове за ледения десерт.

Преди известно време истински фурор на Октоберфеста в Мюнхен, създаде сладоледът с вкус на бира – всъщност създателите нарекоха студения десерт бирена мелба. В Япония залагат не само на различните на вкус безалкохолни – в Токио могат да ви сервират сладолед с вкус на сурово конско месо.

Можете да опитате леденото лакомство и с вкус на шафран – този леден десерт предлагат в Близкия Изток. Комбинацията между фъстъчено масло и шоколад се оказва успешна, особено за американците.

В Европа този вид сладолед не се харесва на потребителите, установяват експертите. Вероятно фъстъците са тези, които отблъскват хората, допълват още те. Най-предпочитаните ядки в сладоледа на европейците са лешниците.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest