Gotvach.bg»Статии»Кулинарни Новини»Опаковките на всички продукти на Макдоналдс ще са с нов дизайн

Опаковките на всички продукти на Макдоналдс ще са с нов дизайн

Антония Р.Антония Р.
Джедай
1k1232
Фаст Фууд

В САЩ продуктите на Макдоналдс вече са с напълно нов вид. Промяна на дизайна предстои във всички 36 000 ресторанта от веригата за бързо храненe през 2016 година.

Новият вид на познатите бургери и пържени картофки ще е по-изчистен, с което от компанията се надяват да изглеждат по-прогресивни и модерни, заявява в официалната си страница Макдоналдс.

Веригата за бързо хранене се отказва от червеното, жълтото и бялото, което е тяхна емблема от 60-те години на миналия век. Надписите ще бъдат заменени с ярко оранжево, тюркоазено, зелено и лилаво, а бялата хартия вече ще е кафява.

Още през 2015 година Макдоналдс започна с въвеждането на зеления цвят при опаковките на продуктите си. С този цвят компанията се стреми да покаже, че вече се насочва към по-здравословен вид на бързото хранене.

При създаването на компанията е било решено цветовете на продуктите да са червено и жълто като асоциация на бързо хранене.

Макдоналдс

Смяната на дизайна е само една от стъпките на веригата за фаст фууд, с която се опитват да актуализират своята марка. Промените започнаха, след като компанията претърпя големи загуби заради конкуриращите ги Honest, Byron, Five Guys и Shake Shake.

През 2014 година приходите на Макдоналдс са паднали с 1%, а най-критична година за тях е била 2013-та, когато са търпели загуби с 2% или 27 милиарда долара.

Тези цифри бяха сред най-лошите за компанията в последните години, а през миналата година продажбите са намалели до нивата от 2002 година, пише вестник Financial Times.

Заради драматичния спад в търсенето на продукти с марка Макдоналдс, от компанията обявиха и че ще съкратят броя на ресторантите си по света.

Миналата година само в САЩ затвориха 59 обекта от веригата, като за първи път от 45 години бяха затворени повече ресторанти, отколкото бяха открити.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest