Протеиновата диета е без йо-йо ефект

Протеиновата диета е без йо-йо ефект

Почти при всяка диета, след като резултатите бъдат постигнати, се наблюдава така наречения йо-йо ефект. Тоест след известно време свалените килограми се натрупват обратно.

Ново проучване, направено от учени от Дания, определи правилния режим за отслабване, който няма йо-йо ефект. Те успели да открият оптималната диета за разрешаване на проблемите с килограмите, която след това не позволява на вече премахнатото тегло да се възстанови.

Това се постига чрез диети на основаната на протеиновите храни. Богатата на протеини храна като месото, рибата, яйцата, млечните продукти и други, е идеална за поддържане на перфектно тегло.

От менюто трябва да се изключат мазнините, тестените изделия – изобщо богатите на въглехидрати храни.

Изследването е проведено с 938 доброволци, които са преминали на стриктна диета с по около 800 калории дневно. След това били разделени на групи, които са преминали на други диети.

Учените са тествали шест различни хранителни режима и са установили, че протеиновите диети дават най-добри резултати при сваляне на килограми и запазването на теглото.

Протеините по принцип са най-важната съставка за мускулите. Без протеин не е възможно изграждането на мускули. Хората трява да приемат по 2 грама протеин на всеки килограм телесно тегло всеки ден. При 75 килограма, всеки ден ще са нужни по 150 грама протеин.

Кои са идеалните храни при протеиновата диета? Птичето месо от кокошка, пуйка, гъска, пъдпъдък, щраус. Червеното месо - телешко агнешко. Рибата – сьомга, риба тон, мерлуза, хек, треска, акула, скумрия. Яйчните белтъци и в по-малка степен жълтъци.

Рейтинг

5 3
4 3
3 2
2 1
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (6)

Изпрати
Маринка
Маринка
22.11.2013 12:25
Не съм съгласна че с протеиновата диета няма да се върнат килограмите не си ли направиш режим на хранене няма полза от диети.
4
2
ВАНЯ
ВАНЯ
08.09.2013 12:38
Казвам го от опит-диетата работи безотказно,не вреди на здравето,премахва ИЗЦЯЛО целулит,трупан с години и се свалят много килограми за кратко време.Аз свалих за една седмица 9кг. и вече 4 месеца не само,че не съм качила,ами свалих още три с нормално хранене.Синът ми (на 16г.) свали за 7 дена 7 кг. и продължава с диетата 1-2 дена седмично,през другото време се храни нормално,но без пържено и с пълнозърнест хляб.За общо 2 месеца общото свалено тегло при него вече е 13 кг. и не спира да сваля.Опитайте,заслужава си.
10
0
Daible
Daible
24.10.2012 23:17
Много зависи. Коментарите обикновено са пълни с глупости. Например качването на свалените килограми за 2 години. Всичко в качването на килограми зависи от дневния прием на калории. Не се налага да си показваме таблици с калории в храните, нали? Може и по-бързо да се възстановят килограми. Диетите са глупави ако след това се връщаме на стария режим на хранене - т.е. приемане на много повече калории, отколкото ще употребим, само защото сме се справили успешно със задачата Х - свалили сме 8 килограма за 1 месец. Разбира се, тази диета е добра, защото по-бавно разгражда и мускулна тъкан в процеса. Но всичко пак опира до приети калории къмто изразходвани такива.
4
0
Васко
Васко
18.10.2012 16:09
Всяка храна е подходяща за отслабване! Важен е начина за приемане!Той е следният: сипвате си една порция от храната, след това визуално я делите на три.Отстраняват се 2/3 , а останалата част се изяжда.Така три пъти на ден и без захарни изделия и тем подобни глезотии.
2
1
нина
нина
21.04.2011 16:31
Но също така се качват, при нормален режим на хранене, си качваш свалените килограми за около две години.
3
0
дида
дида
27.11.2010 22:22
Съгласна съм със статията. Вярно е, че с протеинова диета се свалят кила.
4
0