Враговете на диетата

Враговете на диетата

И най-ефективната диета може да се окаже безсилна пред ежедневните ви навици. Откажете са само от няколко вредни навика и ще видите колко по-лесно ще бъде да поддържате идеалното тегло.

Кое пречи на организма да поддържа нормални килограми? На първо място това е бързото поглъщане на храната. Когато храната не се задържа в устата, нараства натоварването на храносмилателния тракт.

При бързо хранене мозъкът не може навреме да получи сигнал, че стомахът е пълен. За това са му нужни двадесет минути, а през това време вие вече сте успели да преядете.

Вторият вреден навик е игнорирането на закуската. Когато пропускате закуската, можете да разчитате, че до обяд ще сте като пребити, а на обяд ще преядете.

На трето място е нощното преяждане. През нощта обменните процеси са забавени и излишъците от храна се усвояват зле и се превръщат в мазнини.

По време на сън организмът ще изразходва енергията си за храносмилане, затова на сутринта ще се чувствате зле. Ако не можете да заспите от глад, хапнете плодове или зеленчуци.

Страстната любов към кафето също пречи на диетата. Консумацията на сладкиши също вреди на желанието за отслабване.

Килограмите не се качват заради калориите в захарта, а заради способността й да влияе върху хормоналния баланс. Ако не можете без сладко, наблягайте на сушени плодове.

Друг враг на диетата е уикендът, и по-точно начинът на хранене през почивните дни. Въпреки че сте успели да пазите диета през седмицата, през уикенда всичко отива на вятъра, защото се събирате с приятели или отивате на гости.

Преяждането в лошо настроение също влияе върху диетата. Не трябва да се тъпчете с храна всеки път, когато сте в лошо настроение. Това няма да донесе полза, а само допълнителни поводи за депресия от гледката в огледалото.

Недостатъчното насищане на организма с вода също е враг на диетата. Когато не пиете вода, се чувствате гладни и изморени. В резултат на което протягате ръка към нещо тестено и сладко.

Рейтинг

5 3
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати