Natalia Georgieva
Natalia Georgieva
Новак

Моите форумни постове

Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Жалко че така правите,аз не обичам да гладувам,с моя режим не е трудно да се храня и след 6 месеца си поизчерпах идеите,но тук намирам различни рецепти които малко ги коригирам и стават чудесни. Аз вече съм много по-добре благодаря ви за пожеланието.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
За ВКЛЮЧВАНЕ: Зеленчуци - артишок, рукола, аспержи, китайско зеле, броколи, карфиол, брюкселско, целина, краставица, зелен фасул, тиква, ревен, кейл, праз лук, кресон, гъби, спанак, маруля Кореноплодни - моркови, сладък картоф, лук, ряпа, репички, пащърнак, ряпа Месо - говеждо, пилешко, агнешко, еленово, пуешко, заешко, патешко, риба и ракообразни рак, стриди, свинско, бизонско, биволско и карантии сърце, дроб, бъбреци, костен бульон Плодове - ябълка, банан, авокадо, кайсия, портокал, манго, нектарина, лайм, лимон киви, гуава, грозде, грейпфрут, кокос, мандарини, череши, фурми, пъпеш, къпина, смокиня, боровинки, папая, праскова, сливи, ягоди, круша, диня, ананас, малина, нар Мазнини - животински, авокадо, кокосово масло, патешка и свинска мас, зехтин, 7 растителни Ферментирали - кисело зеле, камбуча, ферментирали зелевчуци морков, цвекло и т.н. Провизии - ябълков оцет, аншоа, сушени плодове, маслини, сьомга, риба тон, сардини, кокосово брашно и стърготини Билки - лимонова трева, лавандула, босилек, дафинов лист, копър, мента, пелин, розмарин, салвия, магданоз, мащерка Подправки - канела, чесън, карамфил, морска сол, куркума, шафран, джинджифил За ИЗКЛЮЧВАНЕ: Зърнени - амарант, ечемик, елда, булгур, царевица, просо, киноа, спелта, овес, пшеница, ориз, ръж, сорго Яйца - пилешки, гъши, патешки Алкохол; ибупрофен, аспирин; кафе и какао Ядки - бадем, бразилски орех, макадамия, орех, лешник, Млечни - масло, сирене, прясно мляко, кисело мляко, крема сирене, сметана Семена - конор, слънчоглед, сусам, мак, тиква ама от тази голямата кръглата ахаха как го обясних, индийско орехче, синап/кресон, колиандър, чиа, кимион, сминдух, ким Покритосеменни - домати, картофи, паприка, годжи бери, шипка, червен пипер, люти чушлета, пиперка, тютюн, патладжан Това е в общи линии
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
да точно така за изключване,означава че тези храни не ги ям вече 6 месеца,ям само тези които са под "За включване"
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
като само от забранените съм включила яйцата
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
е не е точно така,готвя си пюрета от зеленчуци,супи много също не може само на месо,много постни ястия,пълнение тиквички,човек просто предизвиква фантазията и тъй като повечето от вас са по-опитни исках да се допитам до вас,за нещо различно което може да се сготви от тези продукти.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Успех ви желая,ако сте в началото на заболяването само с този режим можете да контролирате стойностите,без никакви лекарства,важното е всички стойности да са ви наред не само ТСХ ами и ТАТ,МАТ,Фт4 и Фт3,които много се пренебрегват от ендокринолозите. Аз след доста четене научих много за заболяването,вече нямам сърцебиене,сънливост,умора,болки в ставите,имам много енергия и добро настрение,а преди доста раздразнителна бях. Това благодарение на режима и няколко добавки. Ако спрете само глутена и млечните и пак ще има резултат.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Като ми се дояде нещо с хляб основно е пица, си правя с брашно от тапиока,иначе друго не ям,лимеца също е с глутен макар и минимално.Скоро ще я кача в рецептите си. За изследванията и мен години наред ми изследваха само ТСХ,което от еутирокс 25мкг,стана за 7 години 100мкг и ТСХ се покачваше тогава реших че не искам на 60 госдини да пия по 200мгк и почнах да чета но не бг.статии и доста неща ми станаха ясни,познавам само една ендокриноложка която следи всички стойности и за жалост я срещнах чак след 7 години ходене по мъките,но се радвам че сега всичко си идва на мястото.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Радвам се че съм ви накарала да се замислите,надявам се да има успех режима и при вас,първата седмица е много важна,правете си повече крем супи за да свикне организма с промяната.Ако има нещо което искате да питате винаги съм на разположение,ще се радвам да помогна защото знам аз колко време загубих докато се почувствам отново здрава.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Да в София работи,казва се Млина Петкова,в медицински център Св.Лука приема и по здравна каса.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Основното е да го искаш,аз го правя защото исксм да съм здрава,преди 6 месеца едвам отивах да си прибера децата от детска и училище,нямах сила да вървя,днес вече тичам и ходим по излети в планината без никаква умора.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Аз го правя с цел да оздравея,а и смятам че винаги трябва да гледаме какво ядем иначе неминуемо ще имаме здравословен проблем,най малкото подут корем или обрив.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Много ми хареса това което сте написали и е много вярно.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Съветите ви са прекарсни аз съм се ограничила още малко като изобщо съм премахнала глутена и наситина се чувствам много по-добре.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Аз винаги ги заменям с разрешените от моя режим и така се получава също толкова вкусно.
Natalia GeorgievaКакво си готвите, ако сте на диета?
Да доста сложна материя е не може човек да се ориентира,но при всички случаи трябва да се винмава с йода.
Natalia GeorgievaХранителен режим за хора с Автоимунни заболявания като Хашимото
Благодаря за подкрепата,следващите ми рецепти ще го напиша,днес добавих две но не съобразих че мога да напиша и тази информация,а прочетох че не може да се коригират след публикуване.
Natalia GeorgievaХранителен режим за хора с Автоимунни заболявания като Хашимото
Режимът се казва Автоимунен протокол и тук ще споделя с вас какво представлява и кои харни включва и изключва. Автоимунния протокол е режим с противовъзпалително действие, създаден с цел елиминиране на храните, които са най-честите алергени, регулращ имунната система и чревния тракт, по-изчистената версия на Палео режима. Елиминационната фаза, в която не се консумират нещата от списъка за изключване трябва да продължи поне 2 месеца минимум, през които тялото да спре да произвежда антитела. След изчезване на симптомите или 2 месеца от началото на AIP, следващата фаза, която може да се направи е на въвеждането отново на забранените, за да се изясни евентуална реакция към тях. Автоимунните заболявания са състояния, в които тялото не прави разлика между здрави тъкани и външни чужди агресори и точно тук се появяват реакциите. Тялото започва да атакува собствените си тъкани, което може да продължи с месеци, дори години до пълното отключване на автоимунно заболяване. Реакциите не са обезателно само от гастро произход, могат да бъдат много общи като промени в настроението, хрема, болки в мускулите и ставите, глад за сладко и кофеин, умора, кожни обриви, екземи, кашлица, сухота в очите, устата, главоболие, проблем със съня. Най-добрият начин за засичането им е да се води дневник, в който да се описва всичко, което се консумира и начина по който се чувствате. Относно включването на някоя от забранените храни - по една на всеки 5 дни до предизвикване на симптом. Препоръката е да се следва стриктен режим в продължение на поне два месеца. Напълно стриктен, без изкушения, дори и малки, тъй като дори и минимални количества от алергени могат да ви върнат в самото начало. За ВКЛЮЧВАНЕ: Зеленчуци - артишок, рукола, аспержи, китайско зеле, броколи, карфиол, брюкселско, целина, краставица, зелен фасул, тиква, ревен, кейл, праз лук, кресон, гъби, спанак, маруля Кореноплодни - моркови, сладък картоф, лук, ряпа, репички, пащърнак, ряпа Месо - говеждо, пилешко, агнешко, еленово, пуешко, заешко, патешко, риба и ракообразни рак, стриди, свинско, бизонско, биволско и карантии сърце, дроб, бъбреци, костен бульон Плодове - ябълка, банан, авокадо, кайсия, портокал, манго, нектарина, лайм, лимон киви, гуава, грозде, грейпфрут, кокос, мандарини, череши, фурми, пъпеш, къпина, смокиня, боровинки, папая, праскова, сливи, ягоди, круша, диня, ананас, малина, нар Мазнини - животински, авокадо, кокосово масло, патешка и свинска мас, зехтин, 7 растителни Ферментирали - кисело зеле, камбуча, ферментирали зелевчуци морков, цвекло и т.н. Провизии - ябълков оцет, аншоа, сушени плодове, маслини, сьомга, риба тон, сардини, кокосово брашно и стърготини Билки - лимонова трева, лавандула, босилек, дафинов лист, копър, мента, пелин, розмарин, салвия, магданоз, мащерка Подправки - канела, чесън, карамфил, морска сол, куркума, шафран, джинджифил За ИЗКЛЮЧВАНЕ: Зърнени - амарант, ечемик, елда, булгур, царевица, просо, киноа, спелта, овес, пшеница, ориз, ръж, сорго Яйца - пилешки, гъши, патешки Алкохол; ибупрофен, аспирин; кафе и какао Ядки - бадем, бразилски орех, макадамия, орех, лешник, Млечни - масло, сирене, прясно мляко, кисело мляко, крема сирене, сметана Семена - конор, слънчоглед, сусам, мак, тиква ама от тази голямата кръглата ахаха как го обясних, индийско орехче, синап/кресон, колиандър, чиа, кимион, сминдух, ким Покритосеменни - домати, картофи, паприка, годжи бери, шипка, червен пипер, люти чушлета, пиперка, тютюн, патладжан В началото на режима е хубаво първата,а и втората седмица да сте предимно на булъони и крем супички за да може организмът ви да се нагоди към новия начин на хранене. Надявам се че ще има хора които да се заинтригуват и опитат,аз успях да си подобря състоянието по този начин и в момента се храня също спазвайки тези принципи.
Natalia GeorgievaХранителен режим за хора с Автоимунни заболявания като Хашимото
Трудно е първата седмица докато човек се ориентира,супичките са основно от позволените зеленчуци,правя си супа от спанак и моркови,от тиква с кокосово масло,от тиквички с пилешко месо може да се слага лук,да се комбинират различни плодове като авокадото например,ако следите рецептите ми ще видите че изобщо не е трудно,особено ако е мотивиран човек и знае че го прави за да оздравее.