Gotvach.bg»Статии»Кулинарни Новини»Супермляко без лактоза пусна Кока-Кола

Супермляко без лактоза пусна Кока-Кола

Антония Р.Антония Р.
Джедай
1k1
fairlife
Комплект ножове на стойка - 5 броя
Страхотен аксесоар за вашата кухня:
Комплект ножове на стойка - 5 броя
55.00 лв.

Мляко без лактоза и с 50 процента повече калций от обикновеното мляко ще пусне на пазара компанията Кока-Кола. Продуктът ще носи името Fairlife и ще е 2 пъти по-скъпо от млякото, което купуваме сега.

От Кока-Кола планират да пуснат млечния продукт на американските пазари още през декември, заявява началникът на компанията в Северна Америка Санди Дъглас, цитиран от ЕкономикБг.

Млечният продукт с марка Fairlife ще е истинска революция на пазара, тъй като неговото съдържание изключва лактозата. Освен това ще предлага 50% повече калций от обикновеното мляко, както и 30% по-малко захар.

Иновациите в стоката ще засегнат и стойностите ѝ, като млякото на Кока-Кола ще се продава два пъти по-скъпо от обикновеното мляко по рафтовете на магазините.

Fairlife ще се добива от кравеферма, в която животните са отглеждани с голямо внимание, а млякото от тях има патент за филтриране. Още от този декември американците ще могат да го опитат.

Санди Дъглас добавя, че Кока-Кола създала съвместно предприятието си с един куп млекопроизводители, които са лидери по иновации в млечната промишленост.

По негови думи млякото на компанията за газирани напитки е само първата стъпка към дългосрочни инвестиции на Кока-Кола в млечния бизнес.

Мляко без лактоза

Дъглас не очаква още първите месеци да завалят пари от продажбите на Fairlife, но добри резултати от марката мога да се очакват през следващите години.

Инвестицията на Кока-Кола в бизнеса с мляко се прави в момент, който се отчита като труден за млечната промишленост по света, тъй като според статистиките потреблението е намаляло през последните четири десетилетия в световен мащаб.

До 2020 година обаче се очаква покачване в търсенето на млечни продукти, като определящи пазари в това отношение ще бъдат Китай и Индия.

До края на десетилетието се очаква тези страни да консумират повече от една трета от течните млечни продукти в световен мащаб.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest