Храните-бойци срещу затлъстяването

Храните-бойци срещу затлъстяването

Всеки знае, че диета и физически упражнения в комбина помагат при отслабване. Често с цената на умиране от глад се мъчим да поддържаме някаква определена талия.

Вместо обаче да ни помогне за отслабването, гладът забавя нашия метаболизъм. Защо просто не приемате от храните, така наречени бойци срещу мазнините.

Ето някои от тях:

- Бадеми. Да, няма грешка. Според проучване на диетолози срещу затлъстяването, публикувано в International Journal, хората, които ядат 85 грама бадеми всеки ден, намаляват теглото си и индекса на телесната маса с 18 процента в сравнение с 11-процентно намаление при хора без бадемова диета.

Тези ядки са богати на алфа-линоленова киселина, които могат да ускорят метаболизма. Освен това бадемите съдържат протеини. Яжте една шепа, не повече от 12, всеки ден.

- Яйца. Те съдържат разнообразие от хранителни вещества, включително и протеини, цинк, желязо и витамини A, D, E и B12, а съдържат само 85 калории. Яйца за закуска ще ви създадат чувство за ситост за по-дълго време. Освен това е установено, че на следващото хранете ще приемете по-малко калории.

Храните-бойци срещу затлъстяването

- Риби. Морският дар не само поддържа сърцето здраво, но и спомага за тънката талия. Омега-3 мастни киселини подобряват инсулиновата чувствителност, която пък спомага за изграждането на мускули и намаляването мазнините.

- Соята. Тя съдържа лецитин, които помага на клетките да не натрупват мазнини. Също се бори срещу мастни натрупвания в тялото. Соевият лецитин също понижава холестерола и триглицеридите и увеличава HDL добрия холестерол.

- Домати. Те съдържат олигофруктоза, която помага поддържане действието на холецистокинин (CCK) в стомаха. CCK е хормон, който помага за засилването чувството за ситост. Това ви кара да сте по-малко склонни към преяждане. Доматите съдържат витамин С, който помага за производството на карнитин. Изследванията показват, че карнитинът може да помогне за бързото изгаряне на мазнините.

- Нар. Семената от нар са заредени с фолиева киселина. Те са с ниско съдържание на калории и имат много фибри.

- Канела. Според американско изследване хората, които консумират по една четвърт до една чаена лъжичка канела на ден с храната, имат по-добре работещ метаболизъм. Можете да си направите чай с канела или да я добавите в портокаловия сок, овесените ядки, салатите и др.

- Леща. Тя съдържа протеини и разтворими фибри, които стабилизират нивото на кръвната захар.

- Кисело мляко. Богато е на калций. Стимулира изгарянето на мазнини. Ако не консумирате достатъчно количество калций, това води до освобождаване на калцитриол, хормон, който ни кара да съхраняваме мазнини.

Рейтинг

5 3
4 2
3 5
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (5)

Изпрати
мери
мери
29.05.2015 16:23
90 дневна диета.............това е истината хапваш си и отслабваш
6
0
андро
андро
22.01.2014 20:30
не вярвайте за зеленото кафе пълни глупости са че и на промоция взех накрая ги хвърлих
5
2
ана
ана
09.11.2013 21:29
ас запо4нах сас зелено кафе казват 4есе отслабвало от тях мисля 4е имам някакав напредак 6те видя докато ги испия колко 6те отслабна и6тежи дам резолтат задаго пробвате и жие
2
18
Гиргинов
Гиргинов
09.02.2014 20:44
Пиши грамотно, мила
50
1
Петя
Петя
12.10.2013 07:53
За соята не съм съгласна, защото е ГМО.
15
2
Рени
Рени
21.02.2012 15:20
Сега съм на диета с кисело мляко ... да видим колко ще отслабна...иначе диетата е добра , не се налага да си умираш от глад
3
3