Храни, които може да ядете на воля, без да пълнеете

1 от 13 Снимки

Целина


Почти 95 % от целината е вода, но това не означава, че зеленчукът няма значителни ползи за здравето. Целината съдържа калий, фолиева киселина, фибри и 30 % от дневните ни нужди от витамин К. Има само шест калории в една порция. Най-добре е да ядете целина, когато е свежа. Зеленчукът губи много от своите антиоксиданти в рамките на пет до седем дни след закупуването им.

Плодовете и зеленчуците, които не съдържат скорбяла, няма да ви накарат да наддавате на тегло, независимо колко от тях ядете. Това е така, защото те са предимно съставени от вода, имат ниско съдържание на калории и съдържат фибри, които помагат да се чувстваме сити.

Примерите включват: домати, зеле, грейпфрут, целина, боровинки, броколи, пъпеш, карфиол, ягоди и др. Въпреки че няма такова нещо като нулева калорична храна, има храни, на които можете да се насладите свободно, без да се налага да се притеснявате за талията си.

Според диетолога д-р Лиза Йънг, тези храни обикновено попадат в една от двете категории: не-нишестени плодове или зеленчуци.

Йънг казва, че има няколко причини, поради които няма да натрупате тегло от яденето на тези храни.

Те се състоят предимно от вода. Те са с ниско съдържание на калории. Те съдържат фибри, които ви помагат да се чувствате и да останете сити.

Въпреки че тези плодове и зеленчуци не са с високо съдържание на калории, те са пълни с много витамини, антиоксиданти и други хранителни вещества, които имат многобройни ползи за нашето здраве.

Разгледайте горната ни галерия и вижте кои плодове и зеленчуци можете да хапвате без притеснения за талията.

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати