Диети с боровинки

Диети с боровинки

Боровинките са полезни за здравето на сърцето и предпазват от диабет тип 2, но малките сини плодчета също така помагат и в борбата срещу затлъстяването.

Под тяхно въздействие намалява броят на мастните клетки в тялото с близо 75 процента. Съдържащите се в боровинките полифеноли разрушават наличните в тялото мастни клетки. Освен това те предпазват от образуването на нови.

Боровинките съдържат полезни захари, органични киселини, пектини и витамини: B, C, PP и др. Богати са още на природни микро и макроелементи: желязо, калций, калий, магнезий, фосфор, натрий.

В тази статия ви предлагаме диети с боровинки. Диетата с боровинки се прилага за 3 дни, когато целта е да се свалят 2-3 килограма. Добре ще бъде, ако можете да я съчетаете с някакъв спорт за по-добри резултати.

Първа закуска: 100 грама извара, смесена с 2 с. л. боровинки и 1 ч. л. сметана. Чаша айран – 200 мл.

Втора закуска: 125 мл айран и 1 с. л. боровинки.

Обяд: 100 грама извара с 2 с. л. боровинки и 1 ч. л. сметана. Чаша айран – 200 мл.

Следобедна закуска: 100 грама кисело мляко и 1 с. л. боровинки.

Вечеря: 125 грама кисело мляко и 3 с. л. боровинки.

Освен, че са полезни срещу затлъстяването, боровинките забавят процеса на стареене и на възпаления. Дори намаляват риска от рак и невродегенеративни заболявания, като загуба на паметта и Алцхаймер. Боровинките помагат и за намаляването на лошия холестерол (LDL) – отговорен за сърдечен удaр и други сърдечно-съдови заболявания, намаляват риска от възпаления на пикочо-половата система и подобряват зрението.

Рейтинг

5 3
4 3
3 1
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати