Как да отслабнем с фитнес диета

Нина НордНина НордДжедай / Автор
Фитнес диета

С фитнес диета се отслабва бързо и приятно, без да тормозите организма си с изтощаващ глад. Фитнес диетата предвижда пет хранения дневно.

Калориите са по 1500 на ден, което предвижда безопасна загуба на теглото, без опасност от бързо възстановяване на изгубените килограми след спирането на диетата.

Фитнес диетата се основава на по-малко мазнини и повече въглехидрати и белтъчини. Трябва да изпивате по два литра течности по време на фитнес диетата. Фитнес диетата е подходяща за хора, които тренират във фитнес залата и успешно може да се съчетае с тренировки.

Фитнес диетата се спазва шест дни и с нейна помощ се свалят около 2 килограма.

Мюсли

През първия ден от диетата закуската представлява 1 сварен жълтък и 2 твърдо сварени белтъка, 100 грама овесени ядки с топла вода, 1 чаша портокалов сок, 50 грама извара с ниска масленост.

Втората закуска е плодова салата. На обяд се изяждат 100 грама сварено пилешко месо, 100 грама варен ориз и голяма зелена салата. Следобяд се изяжда 1 печен картоф и 100 милилитра кисело мляко. Вечерята е 200 грама печена риба, салата и ябълка.

На втория ден се закусва със 100 грама мюсли и 1 чаша прясно мляко с ниска масленост, 2 сварени яйца и шепа плодове. Втората закуска е 1 чаша сок от моркови и 50 грама извара. На обяд се яде салата от зеленчуци със 150 грама сварено пилешко месо, 1 печен картоф и 1 ябълка. Следобяд се изяждат сушени плодове – 1 шепа, а на вечеря – 150 грама печена риба, 1 чаша сварен стар фасул и салата.

Отслабване

На третия ден закуската е 200 грама ягоди, 100 грама овесени ядки, накиснати в топла вода, омлет от 2 яйца. Втората закуска е 1 банан и 100 грама извара, а обядът – 200 грама печена риба, 100 грама варен ориз и салата. Следобяд се изяждат 200 милилитра кисело мляко, а на вечеря – 100 грама сварено пуешко месо, 1 чаша сварена царевица, зелена салата.

Закуската на четвъртия ден е 1 грейпфрут, 100 грама мюсли с топла вода, сушени плодове по избор – 1 шепа. Втората закуска е 1 банан и 100 грама извара, обядът – 150 грама сварено пилешко месо и 50 грама варен ориз. Следобяд се изяжда 1 кисело мляко с нарязани пресни плодове, а за вечеря – 150 грама варено телешко месо и 1 чаша варена царевица.

Пилешко с ориз

На петия ден се изяждат 100 грама овесени ядки с топла вода за закуска, към които се добавят омлет от 2 яйца и 1 чаша сок. Втората закуска е сок от моркови и 100 грама варен ориз, а обядът – 1 филийка пълнозърнест хляб, 100 грама сварено пуешко месо и 1 ябълка. Следобедната закуска е 100 грама извара и салата, а вечерята – 100 грама пилешко месо на пара и салата.

На шестия ден закуската е ябълка, омлет, филийка пълнозърнест хляб и 50 грама сварена елда. Втората закуска е 1 портокал и 100 грама извара, а обядът – 100 грама сварено телешко месо и 200 грама зеленчукова смес от варена царевица, моркови и грах. Следобяд се изяждат 100 грама варен ориз и шепа сушени плодове, а на вечеря – 150 грама пилешко месо и зеленчукова салата.

Рейтинг

5 5
4 3
3 1
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (3)

Изпрати
Ели
Ели
07.04.2014 22:54
Картофите съдържат много витамини, но и според начина на хранене се определя дали е здравословна или незравословна храна.
Ако са варени, то имат около 80 калории, то тогава аз съм съгласна за този метод.
Никога не се смесват тестени изделия с картофи,ориз и т.н.
0
1
......
......
17.10.2013 23:58
Защо будалкате хората?Не знаете ли,че ориз,картофи и месо не се смесват никога в едно хранене....Стига с тея измишльотини,отслабваш с шоколадова диета,отслабваш със селска диета или по този начин.Отслабваш с много спорт и разделно хранене,а не да умираш от глад и да си мислиш,че правиш нещо.
2
0
Ses
Ses
17.10.2013 19:46
Тази диета е адски смях!
1
0