Идеи за закуска, подходящи при разделно хранене

1 от 5 Снимки

Разделното хранене е начин на хранене, при който е важно да не смесвате трите групи храни: въглехидрати (тестените изделия, захар, макарони, хляб, зърнени продукти, брашно и картофи), белтъчини (яйцата, рибата, месото, бобовите култури, ядките и субпродуктите) и неутрални храни (пресни плодове и зеленчуци, мазен кашкавал, животински мазнини и сушени плодове).

Ако правилно съчетавате отделните групи храни, не само че ще отслабнете, но и ще се чувствате много по-жизнени и енергични.

Разделното хранене не е свързано с това да стоите гладни, както при повечето диети. Тук принципът е да не смесвате определни храни в едно и също ядене. Например: да не ядете месо с картофи.

Закуската може да бъде богата на въглехидрати или богата на протеини, но не и двете едновременно. Има вариант закуската да бъде само от плодове.

Между две хранения оставете 3-4 часа. Така организмът ще може да смели храната.

Старайте се да пиете поне 2 литра вода на ден, когато следвате този режим на хранене.

Добре е да хапвате пресни плодове и зеленчуци, както и храната да не е подхожена на топлинна обработка или минимално да е обработена.

Закуската може да включва плодове (ябълки, киви, портокал, мандарина), фреш (портокал), мюсли, овесена каша, плодова салата, пълнозърнест хляб и масло, кашкавал, обезмаслена извара, сирене, яйца, обезмаслено кисело мляко, чаша чай или кафе, но да нямат захар.

Варианти за закуска, подходящи при разделно хранене:

Бъркани яйца с шунка или бекон, чаша чай или кафе и чаша соево мляко.

Мюсли с ябълки и овес, лъжичка мед, обезмаслено кисело мляко и чаша чай или кафе.

Фреш от портокал, сварено пуешко месо, пълнозърнест хляб, чай или кафе без захар.

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати