Когато домакинята Галка Танева започнала да приготвя пица и нарязала за целта купената от нея шунка, но останала неприятно изненадана, защото в колбаса имало парче тебешир.
След като шунката била нарязана, се оказало, че тя върви с подарък-изненада, точно както шоколадовите яйца, споделя подведената домакина пред Нова телевизия.
В началото тебеширът приличал на мас с хрущялна обвивка, но след като го огледала по-добре, Галка била сигурна, че това е именно тебешир.
През цялото време, докато е ровела в шунка, за да разбере какво всъщност са ѝ продали, жената казва, че е била много отвратена.
След като видяла как се троши при допир нож, станало ясно, че парчето не е хрущял, а тебешир. Не е имал миризма, но фактът, че се намирал в храна, бил достатъчно непоносим.
Танева казва и че вече ѝ е омръзнало непрекъснато да слуша предупрежденията от вредите на пестициди и нитрати, с които се обработват плодовете и зеленчуците, защото всяка храна в супермаркетите трябва да се поставя под съмнение.
Не са малко опарените клиенти от подобни стоки, свободно продаващи се в страната. Какво обаче трябва да правим в подобни случаи?

За да бъдете компенсирани от негодната стока, която сте закупили, задължително трябва да подадете сигнал в Българската агенция по безопасност на храните, носейки със себе си касовата бележка, която удостоверява покупката ви от магазина.
По тази причина трябва винаги да взимаме касовата бележка – това е единственият документ, доказващ нашето пазаруване.
Когато Агенцията по храните е сезирана, тя назначава проверка в съответния търговски обект, иззема некачествената стока и санкционира търговеца, а той се длъжен да ви върне парите за покупката.
Инспекторите поясняват, че единствено със снимки в интернет няма да постигнете нищо. Може да се свържете с БАБХ на официалния им сайт в интернет и на телефон 0700 122 99.
Коментари