gotvach.bg»Статии»Хранене и Здраве»Мазните храни, позволени при диети

Мазните храни, позволени при диети

1 от 9 Снимки

1. Телешко


В диетите най-често се препоръчват пилешко и пуешко месо. Причината никой да не говори за телешкото, е че просто се приготвя малко по-трудно. В него се съдържат високи нива на омега-3 мастни киселини. Те доказано понижават риска от сърдечно-съдови заболявания и намаляват талията. Причината е, че месото от животни, хранени единствено с трева, е много по-ниско калорично. А мазнините от него са полезни за организма ни, дори когато сме на диетичен режим;

Мазните храни са изключително нездравословни – в това ни убеждават от малки. Те са противопоказни за стриктните хранителни режими и диетите. Оказва се обаче, че като всяко правило и това има своите изключения.

Когато сте на диета, сте наясно, че храните, наситени с мазнини, не са подходящи за вас. Оказва се обаче, че има мазни храни, които не само не са вредни, а дори спомагат процесите на отслабване. Добре е да знаете кои са те и да наблягате на тях по време на хранителния режим.

В галерията горе събрахме най-важните по-мазни храни, които обаче даряват тялото ви с важни съставки, които поддържат добрия тонус и красотата ви.

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати