Храните, които контролират кръвната ти захар по естествен път

1 от 5 Снимки

1. Ечемик


Проучване, направено от университета Лунд в Швеция, показва, че яденето на специалните хранителни влакна, намиращи се в ечемика, може да помогне за намаляване на апетита, както и на високи нива на кръвната захар. Подобно е въздействието и на други цели зърна като овес и кафяв ориз, които съдържат както разтворими, така и неразтворими фибри, които помагат при контрола на захарта;

Продуктите, с които се хранят диабетиците, са от изключително значение за успешното управление на опасната болест. Без внимателния подбор на храните има опасност от влошаване на състоянието и некачествено лечение на заболелите.

Основна причина за голямото влияние на хранителния режим върху диабетиците е нивото на кръвната им захар. Например, високите нива на въглехидрати повишават нивата на глюкозата в организма. Храносмилателната система я разгражда по начин, по който тя е се превръща в захар, която влиза директно в кръвния поток.

Разбира се, не всички въглехидрати са лоши. Комплексните въглехидрати като целите зърна се нуждаят от повече време за храносмилане, докато обикновените въглехидрати като бяло брашно и рафинирана захар могат да причинят внезапни скокове в нивата на кръвната захар.

Диабетиците са склонни да имат високи нива на глюкоза в кръвта поради неефективността на инсулина, който обикновено ги контролира. Вижте в следващата галерия няколко храни, които могат да ви помогнат да контролирате нивата на кръвната захар по естествен път.

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати