Как да разхлабим стомаха?

Как да разхлабим стомаха?
3 броя маски с клапан и антибактериален слой-13%
Ефикасна защита срещу вируси и бацили с:
3 броя маски с клапан и антибактериален слой
28.80 лв.
25.00 лв.
Виж ››

Има много причини за хроничния запек, но безспорно голямо влияние оказват начинът на живот и хранене. За правилното функциониране на организма е много важно ежедневното изпразване на червата, нарушаването на този сложен процес се отразява неблагоприятно върху целия организъм.

Честото използване на различни очистителни и слабителни медикаменти ще нанесе по голяма вреда отколкото полза. Повечето от тези лекарства ще раздразнят лигавицата на червата и ще ги направят още по-лениви.

Главният физиологичен дразнител на червата е целулозата, която се съдържа в плодовете и зеленчуците, варивата и зърнените храни. Един такъв зеленчук е броколито, то е богато на антиоксиданти, които ще помогнат за изхвърлянето на отпадъците от организма ви.

Суровите ядки и семена също съдържат много фибри и протеини, но не трябва да прекаляваме с тях, за да нямат обратният ефект. Може да се спрете и на горски плодове, ако не ви се намират то тогава същата работа би свършил бананът, сините сливи, гроздето, една ябълка.

Всички цитрусови плодове като ананас, портокал, киви и мандарини също са полезни за разхлабване. И въпреки всичко трябва да знаем, че всеки човек е различен и това, което на едни им действа разхлабващо, на други може и да не помогне.

Как да разхлабим стомаха?

Така че е най-добре сами да забележим какво влияе на нашия организъм. Но не е достатъчно да се внася само целулоза, трябва до червата да достига голямо количество вода, без която е невъзможно да се извършват нормалните храносмилателни процеси.

Киселото мляко е много полезно и внася млечна киселина, уравновесява ферментативната гнилосна бактериална флора. Особено полезно е сутрин на гладно. И не на последно място е спортът. Движението е изключително важно за здравето ни във всички аспекти.

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати