Най-големите митове за диетите

митове за диетите

При спазването на хранителни режими за отслабване има куп правила, но някои от тях се оказват пълна измислица. Кои са най-големите митове за диетите?

Не трябва да се яде след 19.00 часа

Ако искате да отслабнете, не бива да ядете 3-4 часа преди заспиване. Ако обаче си лягате към 23.00 часа, не е нужно последното ви хапване за деня да е в 19.00 часа, защото така ще сте прегладнели във вечерните часове. Тогава има риск изобщо да не заспите или пък да търсите храна в малките часове на деня, което е още по-вредно.

Мазнините са вредни за диетите

Не всяка храна, съдържаща мазнини, се лепи по бедрата и дупето. Полезните мазнини, преобладаващи в бадеми, слънчогледови семки, зехтин или ленено семе са не само здравословни, но и засищащи, помагайки ви да се борите лесно с чувството на глад. Не се колебайте да добавите малко маслиново масло, когато приготвяте салата и не изваждайте ядките от списъка на здравословните закуски.

Нищо не хидратира по-добре от водата

Все още се твърди, че за да е тялото правилно хидратирано, е задължително да се пият два литра вода дневно, а не други течности. Водата има своите достойнства и наистина трябва да се консумира ежедневно (6-8 чаши), но плодовете и зеленчуците, които са много сочни, също ще ви свършат страхотна работа при диета. И ще задоволят нуждите на тялото ви от хидратация. Такива са краставици, дини, пъпеши, домати, сливи и други.

кои са най-големите митове за диетите

Въглехидратите са вредни за отслабване

Въглехидратите в белия хляб и сладкишите не са най-добрият ви приятел, когато спазвате диета. Но от друга страна, има въглехидрати, на които можете да се наслаждавате по всяко време без угризения: пресни плодове и зеленчуци с ядки, сушени плодове, картофи, особено сладки (в комбинация с други зеленчуци, а не месо или хляб! ), ечемик, пшеница и други зърнени култури.

Вегетарианските диети са бедни на витамин В12

Когато постите или изберете да спазвате вегетарианска диета, първото предупреждение, което получавате, е, че сте изложени на риск от дефицит на витамин В12, който се съдържа главно в месото, яйцата и млякото. Всъщност има и други храни, богати на този витамин, като обогатени зърнени храни, водорасли, борш. Това е един от най-големите митове при диетите.

Бананите ще ви попречат да отслабнете

Може би сте чували, че консумацията на един банан може да се сравни с хапването на филия от бял хляб, но всъщност, ако ограничите другите вредни храни, няма как фигурата ви да пострада от един плод на ден.

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати