Съвети за бързо отслабване

Съвети за бързо отслабване

Това е ефективна опция за хората, които бързо искат да отслабнат. Следният списък от съвети със сигурност ще ви насочи към целта за бързата загуба на тегло.

Ето 8 съвета, за да ускорите диетата си за отслабване:

1. Ежедневно приемайте добро количество зеленчуци, особено тези с листата. Тези храни са богати на витамини и минерали.

2. Приемайте храни, богати на фибри. Те не само ще Ви помогнат да избегнете редица неразположения, като запека, но ще помогнат и за дълготрайно укрепване на здравето Ви. Богатите на фибри храни включват фасул, всичките бобови растения, плодовете, заленчуците и зърнените храни.

3. Направете диетата си интересна и разнообразна. При приема на еднообразна храна организма Ви трудно ще си набави необходимите му вещества. Храната трябва да доставя удоволствие и да е социално събитие, затова се опитайте да й се насладите и да си доставите радост. Голямото разнообразие помага и за редуциране на алергиите и неразположенията, свързани с храните.

4. Пийте много вода. Това означава поне 6-8 чаши на ден. Загубата на теглото зависи от прочистването на системата Ви и по време на този процес тряба да сте винаги хидратирани. Нищо няма да забави повече загубата Ви на тегло от дехидратацията. Водата помага за ускоряване на отслабването и помага на стомаха Ви да е пълен между храненията. Ако сте на горещо място, се уверете, че поемате толкова течности, колкото и губите.

5. Повишете приема на протеини. Приемайте чисти протеини на всяко хранене. Това подпомага мускулите и загубата на тегло. Някои от чистите протеини са печеното говеждо, пуйката, вътрешността на стековете, пилешкото и рибата.

6. Направете си закуска. Здравословната сутрешна храна е най-важното нещо, което трябва да приемате всеки ден. Никога не пропускайте закуската, тя стартира метаболизма и Ви дава енергия в продължение на целия ден.

7. Ограничете приема на захари и мазнини до минимум. Трябва да се избягват наситените мазнини и транс-мастните киселини.

8. Особено важни са упражненията. Даже и да нямате време да отидете до фитнеса, е необходимо след всяко ядене да си позволявате физически упражнения.

Надявам се, че ще използвате тези съвети при планиране на диетата Ви за отслабване.

5 1
4 4
3 3
2 2
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (4)

Изпрати
Mislite dobre
Mislite dobre
29.07.2015 01:00
Dovolen sym ama samo da pitam shte moje li prez den 1 parche ot cheren shokolad toi sydyrja 70% kakao a kakaoto e polezno spored men
3
1
сиси
сиси
08.08.2014 11:37
Румяна, аз на закуска ям чай с мед и сок от лимон + някакъв плод
3
1
Румяна
Румяна
08.05.2014 08:35
Винаги съм обичала закуската,но се затруднявам в избора.Коя е здравословната закуска?
11
2
Севда Якова
Севда Якова
04.01.2014 15:51
Всичко ми хареса и е вярно, само тези упражнения са малко трудни след храна...
6
1