Студентска диета

1 от 3 Снимки
1. Първи ден
Ранна закуска: 100 мл кафе с нискомаслено прясно мляко, 200 мл нискомаслено кисело мляко, 4 с.л. мюсли с орехи и стафиди.

Втора закуска: 1 ч.ч. минерална вода, 100 г авокадо.

Обяд: 250 мл ябълков сок, задушени броколи със зелени подправки, 2 филии пълнозърнест хляб с масло/маргарин, 50 г варено птиче месо.

Следобедна закуска: 1 ч.ч. чай с лимон (без захар), 150 г нискомаслена извара.

Вечеря: 250 г варени картофи, 1 ч.ч. плодов чай (без захар);

Студентската диета е много полезна за учащите се, тъй като благодарение на нея организмът се снабдява с витамини от група В, изключително нужни по време на напрегната сесия.

Менюто в диетата се базира на хранителни продукти, които подобряват концентрацията и спомагат за по-лесното усвояване на нови знания. Студентската диета се прилага в продължение на петнадесет дни, като през този период ще можете да отслабнете с 2-3 килограма.

По време на специалния хранителен режим /виж галерията/ трябва да извършвате и физическа активност. Тичането, аеробиката, карането на колело и плуването допълнително ще спомогнат за освобождаване от стреса и за по-лесното възприемане на обемист материал.

Освен това ще гарантират допълнително добрата ви форма. Диетата може да се прилага отново през един-два месеца, но имайте предвид, че тя не е подходяща за юноши, бременни и кърмачки.

Рейтинг

5 2
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати