Седемдневна млечна диета

Прясно Мляко

Макар в недалечното минало млякото да се е считало за една от най-полезните храни, днес вече нещата изглеждат по доста различен начин и съвременната равносметка за консумацията на мляко и млечни продукти е коренно променена.

Основна причина за това естествено е фактът, че трудно можете да се снабдите с истинско мляко и с истински млечни продукти. Ако все пак имате такава възможност и искате да смъкнете някой и друг килограм, можете да пробвате следната седмична диета.

Тук е моментът да бъдете предупредени, че тя е валидна само за хора, чийто организъм няма проблем с преработката на млякото и че наистина е важно изброените продукти да са домашни.

Следното предложение е подходящо и при хора, страдащи от гастрит и при такива, при които са стихнали пристъпите на язвена болест. Тъй като се състои изцяло от мляко и млечни продукти, не е добре да я спазвате повече от 7 дни.

Понеделник

Ранна закуска от 300 мл чай с мляко и сухар; късна закуска от 200 мл прясно квасено мляко; обяд от 70 г мляко с нишесте; следобедна закуска от 200 мл прясно мляко с малко захар; ранна вечеря от 50 г ориз с 20 г масло; късна вечеря от 200 мл прясно краве мляко със захар.

Вторник

Мляко с Ориз

Ранна закуска от 300 мл прясно мляко с малко захар; късна закуска от 200 мл прясно квасено мляко; обяд от 70 г мляко с ориз; следобедна закуска от 200 мл прясно мляко с малко захар; ранна вечеря от 1 рохко сварено яйце и 100 мл прясно мляко; късна вечеря от 70 г крем карамел.

Сряда

Ранна закуска от 300 мл стандартен крем Ванилия; късна закуска от 200 мл прясно квасено мляко; обяд от 70 г ориз с масло; следобедна закуска от 200 мл прясно мляко с малко захар; ранна вечеря от 300 мл прясно мляко с малко захар, късна вечеря от 70 г мляко с ориз.

Четвъртък

Ранна закуска от 300 мл зеленчуков бульон с яйце; късна закуска от 70 г крем карамел; обяд от 70 г мляко с нишесте; следобедна закуска от прясно мляко с малко захар; ранна вечеря от 70 г мляко с ориз; късна вечеря от 200 мл прясно мляко с малко захар.

Петък

Ранна закуска от 300 мл яйчен крем по избор; късна закуска от 200 мл прясно квасено мляко; обяд от 70 г мляко с ориз; следобедна закуска от 200 мл прясно мляко с малко захар; ранна вечеря от 250 мл зеленчуков бульон с яйце; късна вечеря от 200 мл прясно мляко с малко захар.

Рейтинг

5 2
4 1
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати