Невероятно, но е факт, че много по-лесно е човек да бъде приет във водения за най-престижен университет в света Харвард, отколкото в Университета за хамбургери на Макдоналдс.
Обучението в необичайното висше учебно заведение продължава само една седмица, но въпреки това едва един процент от приетите да учат там студенти успяват да вземат дипломи.
Програмата е толкова сложна, а приемът е така прецизен, че статистиката показва, че влизането в Харвард или Йейл е с 35 процента по-вероятно, пише Бизнес Инсайдър.
В момента Хамбургер Юнивърсити разполага със седем филиала по целия свят – в Оук Брук, Илинойс, Токио, Лондон, Сидни, Мюнхен, Сао Пауло и Шанхай. Планира се да отвори и осми в Москва малко по-късно тази година.
Първото висше учебно заведение е отворено в американския град Илинойс. В сградата му са разположени 17 зали за обучение, 3 кухненски лаборатории, салон с 300 места и 8 стаи за интерактивно екипно обучение. Тук има и исторически музей на Макдоналдс, наречен Heritage Hall, в който се пазят предмети от златните архиви, разказващи историята на компанията от създаването ѝ до наши дни.
Малко известният университет вече има богата история. Той е създаден през 1961 година и за тези близо 55 години през неговите зали са преминали повече от 275 хиляди курсанти.
Началото, разбира се, е било повече от трудно. Първият випуск на университета за хамбургери се е състоял от едва 14 студенти. В наши дни всеки филиал приема по две хиляди възпитаници, като за едно място се борят повече от три хиляди човека. Само през 2014 година учебното заведение е завършено от повече от 60 курса с дипломи за ресторантьорски мениджмънт.
Голяма част от завършилите се надяват да заемат лидерски позиции в Макдоналдс. Всъщност 40 процента от старши мениджърите са завършили Хамбургер Юнивърсити.
В университета има 16 преподаватели, работещи на пълно работно време в САЩ, които могат да преподават на 28 езика.
Въпреки името му той е насочен към развитие на лидерските умения на студентите, постигането на бизнес ръст и е с фокус върху обслужване, качество и чистота. По време на обучението фалшиви клиенти тестват уменията за обслужване на студентите с по-дълги и по-сложни поръчки.
Коментари