Психологически трикове за избягване на преяждането по празниците

1 от 5 Снимки
1. Използвайте по-малки чинии
Знаем, че десетки пъти сте чували този съвет, но причината за това е, че той работи. Когато използвате по-малки чинии, храната в тях изглежда повече и така избягвате сервирането на твърде големи порции, а оттам и преяждането;

В навечерието на празниците все повече дами изпадат в паника, която не непременно е свързана с приготвянето на празнична трапеза. Всъщност дамите, а и някои по-суетни господа се притесняват за фигурата си, постигната с толкова мъки, пот във фитнеса и лишения през годината.

Наистина е много трудно да не се поддадете на изкушенията и да не си похапнете от вкусните баклавички с локум, постните сармички или традиционната пълнена пуйка за Коледа.

Има обаче няколко психологически трика, с чиято помощ може да ограничите яденето, без да ви се налага да се тормозите кой знае колко с глад и лишения. Разгледайте галерията ни горе и кажете Сбогом на подутия стомах и чувството за тежест след обилно похапване.

Към изброените горе психологически трикове ще прибавим още няколко съвета, които ще направят преяждането по време на празниците една идея по неизпълнимо.

Може да намалите апетита и количеството на поетата храна, ако консумирате от тесни и високи чаши, както и ако дъвчите бавно и продължително всяка една хапка.

Струва си да помислите и да сложите огледало в кухнята си. Така всеки път като се запътите към хладилника, ще трябва видите фигурата си с всички нейни несъвършенства в огледалото.

Рейтинг

5 2
4 0
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати