Осем витамина, които са пълна загуба на пари и са опасни

8 от 8 Снимки

8. Цинк


Дневната препоръчителна доза за цинк, откриван в храни като стриди, постно говеждо месо и зърнени закуски, е 11 милиграма за мъжете и 8 милиграма за жените. Има твърдения, че минералът може да предотврати и лекува симптомите на обикновена настинка, но доказателствата не са задоволителни. Няколко проучвания предполагат, че симптомите на простуда са по-малко тежки и изчезват по-рано при употребяващите цинк, но други не показват полза. Плюс това високите дози може действително да отслабят имунната система.

Съвет: Не го приемайте /освен таблетки или спрейове против грип и настинки/.

Когато става въпрос за добавки, повече невинаги е по-добре. Витамините и минералите са от съществено значение за здравето, но това не означава, че мегадозите ще ви извадят от болницата или ще ви накарат да живеете по-дълго. Някои направо може да са вредни.

В повечето случаи е за предпочитане тези хранителни вещества да се приемат чрез балансирана диета. Високите дози на някои витамини и минерали обаче могат да бъдат подходящи за определени хора.

Говорете с Вашия лекар за добавки, ако сте жена в детеродна възраст, ако сте веган или вегетарианец, ако Ви е противопоказно продължителното излагане на слънце, ако сте спортист в усилен тренировъчен режим или подозирате, че по някаква причина може да бъдете недохранени.

В нашата галерия може да видите и списък на осемте най-чести хранителни добавки - повечето от които са витамини, от които вероятно наистина не се нуждаете.

Рейтинг

5 1
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
fnif
fnif
28.04.2018 13:29
Да бе да! Доктора, та доктора - като че ли той знае всичко и е хванал Господ за шлифера! Докторите по принцип живеят доста по-малко от пациентите си, така че не могат да бъдат нито пример, нито пък някакъв критерий за пациента...
Повечето доктори просто биват финансирани от пациентите си...
15
1