Основни симптоми при дефицит на магнезий

1 от 6 Снимки
недостиг на магнезий

При недостиг на магнезий в тялото ни се появяват неприятни усещания. Когато магнезият в организма ни е недостатъчен, може да получите крампи на долните крайници, синдром не неспокойните крака, безсъние, безпокойство, високо кръвно, мигрена, хронична умора, диабет тип 2, остеопороза, тикове на лицето, неволни движения и потрепвания на очите и други неприятни симптоми.

Други симптоми при недостиг на магнезий в организма са хиперактивност, болки в гърба, затруднено преглъщане, чести главоболия, сърцебиене, затруднено дишане, проблеми със съня, виене на свят, слаба памет, гадене, проблеми със сърцето.

В случай че прекалявате с алкохола, газираните напитки и сладките храни, то със сигурност имате нужда от допълнителен прием на магнезий в организма, за да набавите необходимото количество и да се чувствате добре.

Ако ежедневието Ви е свързано с високи нива на стрес или сте в период на менопауза, също е важно да приемате допълнително магнезий под формата на хранителни добавки.

В случай че пиете много кофеинови напитки през деня, също е добре да приемате магнезий. Това се отнася и за случаите, в които пиете хапчета за отслабване или други, които съдържат високи нива кофеин.

Неприятните схващания на долните крайници може да получите при недостиг на магнезий в организма, защото той взима участие при мускулните контракции и нервно-мускулните сигнали. Когато магнезият в организма е в ниски нива, се получава стягане на мускулите и забавяне на отпускането им.

При недостиг на магнезий може да развиете и синдрома на неспокойните крака, който е свързан с неприятни усещания в крайниците и движения, които пречат дори на съня.

Когато страдате от дефицит на магнезий в организма, често се появяват безпокойство и проблеми със съня. Магнезият, най-общо казано, ни помага да се справяме със стреса и успокоява нервната ни система. При недостиг в организма ставаме раздразнителни и нервни, а може да доведе и до депресия и тревожност.

При ниски нива на магнезий в организма често се наблюдава и недостиг на калций. Липсата на тези вещества води до високо кръвно налягане.

Допълнителният прием на магнезий може да намали риска от диабет тип 2, мигрена и остеопороза.

От недостиг на магнезий са застрашени работещите под голям стрес, учениците, студентите, спортистите, бременните, жените в предменопауза и в менопауза, възрастните хора.

Повечето хора над 40 годишна възраст се нуждаят от допълнителен прием на магнезий под формата на хранителни добавки.

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати