gotvach.bg»Статии»Диети»Диета за отслабване с чесън - ето как става

Диета за отслабване с чесън - ето как става

Диета за отслабване с чесън - ето как става

Основните лечебни свойства на чесъна включват способността му да укрепва имунитета, да подобрява процесите на храносмилане, да освобождава тялото от токсични вещества, шлаки, паразити и червеи, да намалява нивото на опасния холестерол и кръвното налягане и да активира метаболизма.

Много хора се стремят да върнат тялото си към нормалното, особено през лятото, защото посещението на плажа изисква от нас да имаме стройна фигура.

Има вариант за диета, насочена към отслабване, един от компонентите на която е чесънът. Диетата е предназначена за 4 дни, през които можете да свалите до 2 кг. Тази диета обаче предполага наличието на здрав стомашно-чревен тракт, тъй като чесънът дразни стомашната лигавица и може да провокира обостряне на съществуващи хронични заболявания.

Разбира се, диетичното меню не се състои само от един чесън - той се използва като подправка към диетата.

Чесънът активира метаболизма, ускорява храносмилането и усвояването на хранителните вещества в червата, повишава способността на организма да изгаря подкожната мастна тъкан. Киселото мляко вместо вечеря, в комбинация с чесън, ви позволява да подобрите процеса на изпразване на червата от продукти на гниене, засилва тяхната перисталтика и облекчава запека. Посоляването на храни по време на диетата е забранено, както и употребата на рафинирана захар.

Чеснова диета за 4 дни

Месо с чеснов сос

Закуска: варено постно месо (пилешко и пуешко филе, телешко, заешко) - 200 г, чеснов сос за месо, салата от домати и/или краставици.

Обяд: 3 варени яйца (твърдо сварени), парче препечен пълнозърнест хляб, две малки скилидки чесън, които се поглъщат цели (без да се дъвчат).

Вечеря: кофичка натурално кисело мляко и скилидка чесън. Можете да хапнете чесъна с млякото или можете да пресовате и смесите с млякото и добавите супена лъжица ситно нарязани зелени подправки на вкус (целина, копър, босилек, магданоз, рукола, кориандър).

Воден режим

През деня трябва да изпиете поне 2 литра чиста изворна или разтопена вода. От напитките се препоръчва да се използва запарка от шипка, лайка, мента, маточина, мащерка или зелен чай, чай от джинджифил. Всички напитки трябва да се консумират без захар. За да се подобри заспиването и да се облекчи желанието за сладко, преди лягане е позволено да се яде една чаена лъжичка натурален пчелен мед.

Какви резултати можете да получите тази диета с чесън?

Диета за отслабване с чесън

В допълнение към загубата на тегло и повишеното изгаряне на мазнини диетата ще помогне за укрепване на защитните сили на организма и е добра профилактика на настинки.

Най-добре е диетата да се прилага през лятото и есента, когато двигателният режим е активиран.

След 4 дни ще изчезнат не само излишните килограми, но и сантиметри в кръста и ханша, тъй като разтоварването чрез храна без сол и захар с достатъчно количество вода помага за отстраняването на излишната течност от тъканите. Ако страдате от подпухналост, тогава тази диета ще ви помогне да премахнете този проблем.

Можете да повторите диетата с чесън след 10-14 дни. Не се препоръчва по-често да се извършва такова разтоварване. Ако се появят киселини, диетата трябва незабавно да се прекъсне.

За да избегнете някакви здравословни проблеми, препоръчително е да се консултирате с вашия лекар или диетолог, преди да започнете процеса на отслабване с чесън. Бъдете здрави и фини!

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати