Здравословната супердиета, с която наистина ще отслабнете трайно

1 от 7 Снимки
1 ден
За закуска 1 филия пълнозърнест хляб, намазана с нискомаслено масло и парченце сирене; за обяд - зеленчукова супа, но без ориз или картофи и около 100 г сварена или задушена риба заедно с 100 г зелена салата по избор; за вечеря - боб или леща яхния заедно с 1 филия пълнозърнест хляб и 1 домат (за целия ден имате право на 2 плода като междинна закуска);

В наши дни, когато темата за наднорменото тегло е непрекъснато коментирана, много диетолози се опитват да наложат диети, коренно различни една от друга.

За някои е добре да се консумират богатите на фибри храни, тъй като са много засищащи, за други да се наблегне на протеините, а трети дори измислят шоколадови диети. Истината е, че най-важното е да спазвате балансирана диета и да се примирите с мисълта, че килограмите бързо се натрупват, но бавно се свалят.

За да си изградите правилен хранителен режим, е важно да знаете, че трябва да приемате от всички храни, с които ни е дарила природата, но по определен начин и в определи количества. Ето Ви един примерен седмичен хранителен режим за контролиране на теглото, който е подходящ дори и за диабетици. В галерията горе ще намерите конкретно меню за всеки ден от едноседмичния режим за отслабване.

5 3
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Анонимен
Анонимен
21.01.2019 16:39
Какво е нискомаслено масло, и нискомаслен кашкавал? Нискомаслена сланина можем ли за похапваме , 72 гр например?
0
0