Здравият стомах обича тази закуска

Здравият стомах обича тази закуска

До голяма степен в основата на отличното здраве стои правилното хранене. Изключително важно е поддържането на благоприятна за червата диета и точно това е ключов фактор за прекрасното самочувствие. Именно затова е толкова важно менюто да е наситено с много диетични фибри, а също така с храни богато на пребиотици и пробиотици.

Диетичните фибри са много важни за отличното здраве. Така например те предотвратяват запека, а също така се грижат за отличното ниво на кръвната захар и холестерола в организма, което е много важно. Богати на фибри са зърнените култури, голяма част от зеленчуците и сушените плодове.

Пребиотичните храни са също много полезни, тъй като са храната на чревните бактерии. Едни от най-наситените с тях е пшеницата, бананите, артишока и ръжта. От тях става чудесна закуска за здрав стомах.

Другите много полезни храни са пробиотичните храни. Те са също така много богати на полезните щамове бактерии каквато е лактобацилус. Тези диетични фибри могат да бъдат открити в редица ферментирали храни като киселото зеле, което обожават всички в България, или дори в кимчи. Тези бактерии могат да бъдат намерени и в натуралното кисело мляко, което често е предпочитано като закуска за здрав стомах.

Омега-3 мастните киселини са не по-малко важни за организма. Една от най-важните им функции е поддържането на здравето на червата. Последните изследвания в тази област доказват, че те играят важна роля за чревната флора. Заедно с това те са гаранция за това, че в червата се съдържа максимално много полезни за организма бактерии.

Ядките са чудесна храна за здрав стомах

Ако искате да се погрижите за отличното си самочувствие и в частност за червата си, тогава е важно да намалите до минимум консумацията на сол. Последните проучвания доказват, че прекомерното количество сол в храната вреди много на полезните лактобацили, които са ключов фактор за отличната чревна флора в организма.

Перфектните храни за закуска са зърнените, млечните продукти, сушените плодове, лененото семе и ядките. И не забравяйте, че е важно да се грижите за здравето си комплексно, не само да се храните здравословно, но и заедно с това да водите активен начин на живот.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати