Стопете корема, като се храните правилно

Елиана ВасилеваЕлиана ВасилеваНовак / Автор
Стопете корема, като се храните правилно

Имате коремче? Бъдете спокойни вече. За известно време ще се освободите от него, ако наблягате на изброените храни.

Овесени ядки - те са богати на засищащи комплексни въглехидрати и фибри, лесно смилаеми са, особено ако се накиснат от вечерта. Те намаляват апетита в следващите часове и предотвратяват подуването на корема.

Натурално кисело мляко - богатото на протеини натурално кисело мляко е идеалната засищаща закуска. То може да се яде и като десерт с малко мед или плодове. Киселото мляко съдържа полезната бактерия lactobacillus. Тя подхранва чревната система, полезна е за храносмилането и усвояването на хранителните вещества, облекчава подуването на корема.

Съветваме ви да купувате натурално, пълномаслено кисело мляко. Често в нискомасленото има и допълнителни съставки, които намаляват полезните му качества и могат да причинят подуване на корема.

Mононенаситени мастни киселини - смятат се за полезни, особено за сърцето. Такива киселини се съдържат в авокадото, маслините, ядките, семената и черния шоколад. Мононенаситените мастни киселини предпазват от натрупването на мазнините в коремната област.

Стопете корема, като се храните правилно

Краставици - те имат освежаващо и диуретично действие. Действат много добре при подут корем, помагат за отводняването, кората подобрява храносмилането. Динята, празът, целината и аспержите също имат отводняващо действие.

Зелен чай - богатият на антиоксиданти зелен чай е чудесно средство за поддържане на добро здраве и плосък корем. Той има лек диуретичен ефект. Помага за регулиране на кръвната захар, от кето зависи намаляването на апетита към рафинирани въглехидрати и захар.

Има и други храни, от които няма да трупане тлъстинки около корема. Например една купичка пресни горски плодове или череши, един малък банан, праскова или круша, една прясна смокиня, 3-4 блокчета черен шоколад, чаша фреш, две пълнозърнести бисквити.

Рейтинг

5 6
4 5
3 6
2 0
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (10)

Изпрати
Илияна Димова
да маслини се обезсоляват като се запарят в гореща вода, а после се измиват и се заливат със студена
0
0
hristina
hristina
10.06.2014 23:06
За маслините-къде може да намерим пресни маслини без сол? ? Много солени - съвсем не е добре да се консумират с толкова много сол в тях, ако са вакумирани - нямат никакъв вкус и хранителните им качества определено спадат много.
3
1
Име
Име
01.12.2014 14:58
Можеш да ги обезсолиш във вода с олио или зехтин !
4
4
proteina
proteina
27.03.2014 12:32
3 маслини, половин ябълка, 5 бобчета....яж като врабче на диета и се надявай да приличаш на нещо. Спорт и здраво ядене му е майката.
20
3
1914
1914
13.03.2015 14:37
Съгласна съм!
7
2
dfdffddf
dfdffddf
05.11.2013 17:43
тази статия може са да ви обърка
7
2
Аз
Аз
26.09.2013 15:47
Препоръчително е човек да се информира от различни източници и да има най-малко две гледни точки по даден въпрос. Не бързайте да казвате колко са важни млечните продукти. Поинтересувайте се повече. :) ОБективността трудно се постига, а понякога изглежда невъзможна, но може да опитаме. За това какво е правилни и какво не е да се яде, има толкова много изписани трудове, че една статийка е крайно незадоволителна.
3
2
Тодоров
Тодоров
15.08.2013 21:54
Что в рот полезло то и полезно!
5
3
Violeta
Violeta
08.08.2013 15:40
За маслините знам че забавят метаболизма особено вечер не трябва да се консумират.
2
3
Севда
Севда
06.04.2013 23:18
Технолог ми каза наскоро, че маслото от прясното мляко се извлича, а маслеността се постига според посочения на етикета процент със съответното количество палмово мляко. Затова си купувам нискомаслено мляко - и прясно, и кисело.
4
6
Нели Андонова
Преди може би повече от 10 години в една от болниците в Израел/аз живея тук вече 14 години/прожектираха филм,според
който всяко млечно изделие,което е под 3% масленост,не е полезно – калцият, който се съдържа в него не се усвоява и се изхвърля от организма.Все пак това е една от причините да бъдат толкова важни млечните продукти!?
5
2
Цветелина Гошева
Цветелина Гошева
25.07.2012 13:58
В предишният си материал пишете да не пием пълномаслено мляко, а тук обратното "Съветваме ви да купувате пълномаслено мляко ... често в нискомасленото има добавки ...." уточнете се, защото някои хора като мен четат всичко и виждат несъответствията.
16
1