Стопете корема, като се храните правилно

Стопете корема, като се храните правилно

Имате коремче? Бъдете спокойни вече. За известно време ще се освободите от него, ако наблягате на изброените храни.

Овесени ядки - те са богати на засищащи комплексни въглехидрати и фибри, лесно смилаеми са, особено ако се накиснат от вечерта. Те намаляват апетита в следващите часове и предотвратяват подуването на корема.

Натурално кисело мляко - богатото на протеини натурално кисело мляко е идеалната засищаща закуска. То може да се яде и като десерт с малко мед или плодове. Киселото мляко съдържа полезната бактерия lactobacillus. Тя подхранва чревната система, полезна е за храносмилането и усвояването на хранителните вещества, облекчава подуването на корема.

Съветваме ви да купувате натурално, пълномаслено кисело мляко. Често в нискомасленото има и допълнителни съставки, които намаляват полезните му качества и могат да причинят подуване на корема.

Mононенаситени мастни киселини - смятат се за полезни, особено за сърцето. Такива киселини се съдържат в авокадото, маслините, ядките, семената и черния шоколад. Мононенаситените мастни киселини предпазват от натрупването на мазнините в коремната област.

Стопете корема, като се храните правилно

Краставици - те имат освежаващо и диуретично действие. Действат много добре при подут корем, помагат за отводняването, кората подобрява храносмилането. Динята, празът, целината и аспержите също имат отводняващо действие.

Зелен чай - богатият на антиоксиданти зелен чай е чудесно средство за поддържане на добро здраве и плосък корем. Той има лек диуретичен ефект. Помага за регулиране на кръвната захар, от кето зависи намаляването на апетита към рафинирани въглехидрати и захар.

Има и други храни, от които няма да трупане тлъстинки около корема. Например една купичка пресни горски плодове или череши, един малък банан, праскова или круша, една прясна смокиня, 3-4 блокчета черен шоколад, чаша фреш, две пълнозърнести бисквити.

Рейтинг

5 6
4 5
3 6
2 0
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари (10)

Изпрати
Илияна Димова
да маслини се обезсоляват като се запарят в гореща вода, а после се измиват и се заливат със студена
0
0
hristina
hristina
10.06.2014 23:06
За маслините-къде може да намерим пресни маслини без сол? ? Много солени - съвсем не е добре да се консумират с толкова много сол в тях, ако са вакумирани - нямат никакъв вкус и хранителните им качества определено спадат много.
3
1
Име
Име
01.12.2014 14:58
Можеш да ги обезсолиш във вода с олио или зехтин !
4
4
proteina
proteina
27.03.2014 12:32
3 маслини, половин ябълка, 5 бобчета....яж като врабче на диета и се надявай да приличаш на нещо. Спорт и здраво ядене му е майката.
20
3
1914
1914
13.03.2015 14:37
Съгласна съм!
7
2
dfdffddf
dfdffddf
05.11.2013 17:43
тази статия може са да ви обърка
7
2
Аз
Аз
26.09.2013 15:47
Препоръчително е човек да се информира от различни източници и да има най-малко две гледни точки по даден въпрос. Не бързайте да казвате колко са важни млечните продукти. Поинтересувайте се повече. :) ОБективността трудно се постига, а понякога изглежда невъзможна, но може да опитаме. За това какво е правилни и какво не е да се яде, има толкова много изписани трудове, че една статийка е крайно незадоволителна.
3
2
Тодоров
Тодоров
15.08.2013 21:54
Что в рот полезло то и полезно!
5
3
Violeta
Violeta
08.08.2013 15:40
За маслините знам че забавят метаболизма особено вечер не трябва да се консумират.
2
3
Севда
Севда
06.04.2013 23:18
Технолог ми каза наскоро, че маслото от прясното мляко се извлича, а маслеността се постига според посочения на етикета процент със съответното количество палмово мляко. Затова си купувам нискомаслено мляко - и прясно, и кисело.
4
6
Нели Андонова
Преди може би повече от 10 години в една от болниците в Израел/аз живея тук вече 14 години/прожектираха филм,според
който всяко млечно изделие,което е под 3% масленост,не е полезно – калцият, който се съдържа в него не се усвоява и се изхвърля от организма.Все пак това е една от причините да бъдат толкова важни млечните продукти!?
5
2
Цветелина Гошева
Цветелина Гошева
25.07.2012 13:58
В предишният си материал пишете да не пием пълномаслено мляко, а тук обратното "Съветваме ви да купувате пълномаслено мляко ... често в нискомасленото има добавки ...." уточнете се, защото някои хора като мен четат всичко и виждат несъответствията.
16
1