Топ храни срещу подут корем

Отслабване в корема
Резачка за зеленчуци на спирали с 3 режима на рязане
Страхотен аксесоар за вашата кухня:
Резачка за зеленчуци на спирали с 3 режима на рязане
32.00 лв.
Виж ››

Изследванията от последните десетилетия доказват, че всеки излишен сантиметър от обиколката на талията съкращава живота. Изчислено е, че ако тя надвишава 100 см (при жените) и 120 см (при мъжете), здравословните проблеми няма да закъснеят.

Всеки 5 излишни сантиметра увеличават риска от преждевременна смърт с 13-17%. За всеки, който иска да стопи някой и друг сантиметър от талията си, но без да се подлага на изтощителни ограничения в храната, диетолозите съветват да качи консумацията на няколко храни.

1. Хляб, макарони и сухари от твърди сортове пшеница или пълнозърнести съдържат голямо количество целулоза и витамини, което ги прави особено полезни – както за фигурата, така и за организма изобщо.

2. Вареното месо утолява глада и не се "лепи" по талията. Според някои изчисления оптималният начин за отслабване в областта на корема е да се храните 6 пъти дневно, като всеки път в менюто има поне един продукт, богат на белтъчини.

3. Всеки съвременен диетолог би ви посъветвал да замените салатените подправки със зехтин - растителните масла са много по-полезни от животинските, те не водят до повишаване нивото на холестерола и се борят с образуването на мастни клетки в областта на корема. А зехтинът е най-полезната от всички растителни мазнини.

Риба

4. Употребата на Омега 3 мастни киселини от рибата, освен положителното влияние върху сърдечносъдовата система, възпрепятства отделянето на адреналин. А както е известно, този хормон се изработва най-много по време на стрес, който вече се свързва с натрупването на мазнини най-вече в областта на корема. За да се неутрализира този процес, ще помогнат най-много ядките и морските продукти.

5. Водата не е храна, но е най-евтиното и едновременно ефективно средство за здраве и отслабване, познато на науката. Тя намалява усещането за глад, не обременява организма с калории и активизира процеса на преработване на мастните клетки в енергия.

Рейтинг

5 3
4 3
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Изпрати
Отчаян
Отчаян
17.04.2014 15:40
надявам се да ми помогне
0
1
Ивелина
Ивелина
19.02.2014 14:55
Подут и дебел корем са напълно различни! Намерете някой по-грамотен
22
4