Тайните на правилното хранене

Тайните на правилното хранене

Много болести ни атакуват заради вредната храна и неправилния начин на хранене. Заради динамичния живот, който водим, рядко имаме време да се нахраним нормално.

Това обаче е напълно неправилно и трябва да се опитате да направите максимални усилия, за да осигурите на организма си пълноценна качествена храна.

Като се храните правилно, се предпазвате от много болести. Ако намалите газираните напитки и лютите подправки, ще забравите за проблемите с киселините.

Красотата на кожата също зависи от начина на хранене. Научете се да комбинирате правилно мазнините, белтъчините и въглехидратите – това зависи и от начина ви на работа.

Тайните на правилното хранене

Ако работите умствена работа, белтъчините трябва да са около сто и пет грама дневно, мазнините – осемдесет грама дневно, а въглехидратите – над триста грама на ден.

Ако огладнеете, под ръка трябва да имате парченце шоколад. Не прибягвайте към изкуствени стимуланти, когато имате липса на енергия, заредете се с витамини от плодове.

Хората, чиято работа е свързана с физически труд, трябва да поемат сто и двадесет грама белтъчини дневно, осемдесет и пет грам мазнини и четиристотин грама въглехидрати.

Въглехидратите снабдяват организма ни с енергия, но трябва да внимавате и да избирате бавните въглехидрати – тоест пред белия хляб да предпочетете пълнозърнестия.

Ако усещате, че искате да хапнете нещо сладко, изяжте един малък натурален шоколад. Той ще ви зареди с достатъчно енергия, без това да се отрази върху фигурата ви.

Не изключвайте мазнините от менюто си, но предпочитайте тези, които са здравословни, избягвайте животинските мазнини. Наблягайте на белтъчините в пилешкото и пуешкото месо. Без белтъчини кожата, косата и ноктите ви ще пострадат.

Рейтинг

5 1
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Дин
Дин
09.05.2013 22:44
Тези количества са страшно високи според мен, още повече, че е строго индивидуално спрямо пол, възраст, тегло и ръст... Ако говорите за правилно хранене, кажете и нещо за "кога" и "как", а не само "колко".
0
0

Свързани рецепти