gotvach.bg»Статии»Кое за какво е полезно»Бадеми и броколи за добро настроение

Бадеми и броколи за добро настроение

Нина НордНина Норд
Джедай
8262k
Бадеми и бразилски орех
Електронна везна тип кана
Страхотен аксесоар за вашата кухня:
Електронна везна тип кана
46.00 лв.
Виж ››

Ако се чувствате без сили от непрестанните пререкания с роднини, отдавна не сте си почивали истински, и нямате никога достатъчно време да си приготвите свястна вечеря, забравете за огромните пици с мазни сосове и другите подобни храни.

Ако не сте в състояние да контролирате тревогите си и негативните емоции, храната трябва да стане ваш съюзник, а не враг, от който трупате килограми и рискувате да се разболеете. Помогнете си с продукти, които бързо ще върнат доброто ви настроение и ще ви направят усмихнати и работоспособни.

Бадемите свалят стреса за секунди – те са богати на витамин В2, витамин Е, магнезий и цинк. С помощта на вкусните ядки ще повишите нивата на хормона на щастието – серотонин, цинкът ще пребори стреса, а витамин Е ще неутрализира свободни радикали.

ядки и сушени плодове

Но не прекалявайте и с бадемите, защото са много калорични. Следва рибата, която съдържа безценни витамини от групата В. За закуска, обяд или лека хапка преди вечеря използвайте риба тон в салати и в сандвичи. За вечеря избирайте сьомга или пъстърва със задушени зеленчуци и ще се чувствате добре.

Колкото и да не харесвате броколи, опитайте ги. Те са пълни с витамини от групата В. Освен това съдържат фолиева киселина, която убива стреса, тревогата и спасява от паника и депресия. Използвайте броколите като гарнитура към месо и риба, добавяйте ги в зеленчукови и месни ястия.

Когато ви се яде хляб или макарони, избирайте пълнозърнести. Белият хляб и обикновените спагети и макарони също помагат за производството на хормона на щастието, но след кратка еуфория настъпва тотален спад на силите и настроението. Пълнозърнестите продукти ви карат да се чувствате сити по-дълго.

Броколи

Морските водорасли, които се използват за приготвянето на суши , са богати на магнезий, пантотенова киселина и витамин В2. Няколко хапки суши и сте се погрижили за здравето на надбъбречните жлези, които имат огромна роля в контролирането на емоциите и стреса.

Млякото, което съдържа не само витамини от групата В, а също така и много антиоксиданти, помага да бъдат неутрализирани свободните радикали, предизвикващи стреса. Ако сте ядосани и протягате ръка към успокоителното блокче шоколад, заменете го с чаша прясно мляко.

Телешкото, освен че е вкусно, съдържа желязо, витамини от групата В и цинк. То е много полезно в борбата със стреса. Старайте се да избирате месо без мазнини, например филе, за да избегнете натрупване на излишни грамове по тялото си.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

4.3
51
42
30
20
10
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати