Топ 8 храни освен киселото мляко, които съдържат пробиотици

ЗорицаЗорицаМастър Шеф
1 от 8 Снимки

1. Кефир


Кефирът може да бъде още по-мощен източник на пробиотици, отколкото киселото мляко. И той също дава на тялото ни много хранителни вещества;

Всеки знае, че киселото мляко е добър източник на пробиотици - дори хората, които наистина не знаят какво всъщност представляват пробиотиците. Но киселото мляко не е единствената храна, която може да запълни нашите пробиотични нужди. Има редица други възможности, които са все по-търсени и популярни.

Но преди да стигнем до тях, първо да уточним какво точно са пробиотиците.

Пробиотиците са живи организми като бактерии и дрожди, за които се смята, че подобряват здравето на червата.

Обикновено в нашето тялото има множество добри бактерии в червата, но когато това съотношение се разстрои внезапно, както при приемане на антибиотици или при остра диария, чревен вирус и т.н., поглъщането на пробиотици може да помогне за връщането на баланса в организма и особено в чревната флора.

Пробиотиците вече се предлагат и в отделни добавки, но те също се влагат и към много храни. Но има достатъчно храни, в които те се срещат естествено и затова днес ще говорим.

В галерията горе събрахме за вас 9 здравословни начина, по които можете да получите повече пробиотици в тялото си чрез храната, която консумирате.

Рейтинг

5 2
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати