Победи зимната авитаминоза ето така! Съвсем лесно е

1 от 6 Снимки

Сезонна помощ


Най-добре е да компенсираме липсите с така наречените зимни плодове и зеленчуци, и дори в момента да не са много, всички са в категория златни.

Тава са тиква, моркови, репички, пащърнак, цитрусови плодове, киви и нар. Особено ценна е райската ябълка, от която се приготвят отлични тонизиращи шейкове. Смелете в блендер банан и райска ябълка без семки. Към тях добавете настъргано на ренде парче корен от джинджифил, 100 мл минерална вода и щипка канела и отново разбъркайте. Количеството важни за имунитета вещества в този коктейл е огромен.

Втората половина на зимата е най-тревожното време за тялото. Имунитетът е по-уязвим от всякога. И причината за това е зимната авитаминоза, която е най-коварната и опасна.

Симптомите на зимната авитаминоза е изпитвал всеки от нас. Липсата на енергия, чупливи нокти и суха коса, съсухрената кожа, обострянето на хронични заболявания и честите настинки говорят за авитаминоза.

Най-често авитаминозата през зимата се развива поради липса на витамин А в организма. За да възстановите нормалното му ниво, ще ви помогнат мазните млечни продукти, черен дроб, яйца и морска риба.

Борбата с авитаминозата е най-разумното нещо, което може да предприемете в студената част на годината, а зимните заболявания са изпълнени с най-непредвидимите и опасни последствия. Погрижете се за имунитета на близките, така че зимата да е активна и радостна!

Как да укрепим имунната система, за да посрещнем пролетта в добро здраве, разберете от нашата галерия. Започнете отсега.

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати