Диета за повишено либидо

Диета за повишено либидо

Сексуалният апетит може да се възбуди благодарение на някои храни, продукти и подправки, които включваме в ежедневното си меню. Бурните страсти в леглото са сигурни, ако правилно подредите чинията на партньора си, а и своята. Именно това е един от начините да преодолеете т.нар. синдром на уморената домакиня и синдром на деловата умора, които са често причина за занижения сексуален интерес към любимия ни човек.

Против снижаване на сексуалната потенция едно добре балансирано меню, включващо всички полезни за организма продукти, може лесно да пребори рутинното чувство за секс и да го превърне в истинска наслада за мъжа и жената.

Диета за повишено либидо

Една от главните причини за липсата на сексуално желание е хипогликемията, която представлява рязко занижаване на кръвната захар. Това се получава, когато организмът ни е пренаситен от въглехидрати. Резултатът – нежелание за секс, емоционално изтощение, раздразнителност, дори депресия.

Решението от този немалък проблем е едно: дневно ограничете приема на мазнини за сметка на продуктите, богати на целулоза. Яжте на воля плодове, зеленчуци, предпочитайте месото и рибата. Давайте на партньора си храни, богати на цинк, защото недостатъчността на този микроелемент може да доведе до простатит и импотентност. Именно това са съветите на спецалиста Уолкър, който е разработил цял сборник с правила за “сексуално-хранителни навици”. Важно е да се храните често с малки порции, поне пет.

Примерно меню за повишаване на либидото

Диета за повишено либидо

Първо хранене:

Варено яйце, обезмаслено мляко и свежи плодове, извара, ястие с фасул, ръжен хляб, билков чай или безкофеиново кафе.

Второ хранене:

Без тестени изделия. Може отново кисело мляко с плодове и доматен сок.

Трето хранене:

Ръжен хляб, салата от пресни зеленчуци, извара, супа от леща, риба или пилешко месо, плод или плодов сок.

Четвърто хранене:

Пресни плодове и ядки, най-добре орехи.

Пето хранене:

Голяма салата от пресни сезонни зеленчуци, отново риба или пилешко месо, печен картоф, прясна царевица, ориз, свежи плодове.

Шесто хранене:

Пресни плодове и обезмаслено мляко.

Рейтинг

5 3
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати