gotvach.bg»Статии»Диети»Диета Южен плаж

Диета Южен плаж

Диета Саут Бийч

Най-новата диета - Южен плаж, е иновативен режим, разработена от американския кардиолог д-р Артър Агатсън, който ви помага в борбата с килограмите. South Beach е лесна и ефективна програма за здравословно хранене, основано на теорията за гликемичния индекс (GI). Планът не налага ограничаване на храната, броене на калории и глад - дори напротив. Вие сте сити и слабеете.

Според теорията за гликемичния индекс след хранене нивото на захарта в кръвта се увеличава, особено в случаите на прием на продукти с високо GI. Това, от своя страна, води и до рязко увеличение на производството на инсулин. Той възбужда апетита и ни кара да искаме още храна. Високите нива на инсулин в организма са предпоставка за изгарянето на по-малко калории.

От всичко това следва, че приемът на продукти с ниско GI логично води до бавно увеличаване на нивото на захарта. Благодарение на това не чувствате глад, а на организма му се предоставя достатъчно време за преобразуване на мастните киселини в енергия.

Диета Южен плаж се състои от разумния баланс между така наречените добри мазнини и добри въглехидрати. В себе си включва три основни етапа, като първите два са ограничени във времето, докато третият продължава до живот.

Първи етап на диета Южен плаж

Това е най-суровият етап и продължава 14 дни. В него храненията са 6 пъти дневно, като приеманите продукти трябва да са без захар и мазнини. Забранени са: захар и сладки храни, патешко и гъше месо, пилешки бутчета и кожа, високомаслени сирена, прясно и кисело мляко, всички видове тестени изделия, продукти, съдържащи нишесте, плодове и плодови сокове, царевица, моркови, мазно месо и алкохол.

Могат да се консумират: ядки (шамфъстъци, фъстъци, гръцки орехи), яйчен белтък, обезмаслени сирена, обезмаслена извара, зехтин и слънчогледово масло, постно месо (телешко, говеждо), пилешко месо (без бутчета и кожа), риба, всички видове морски продукти, зеленчуци без нишесте (краставици, зеле, боб, фасул, ряпа, патладжани, зелени зеленчуци, домати). Тези продукти могат да се приемат неограничено. Не трябва да се допуска чувство на глад.

В първия етап се губят между 3 и 6 килограма.

Втори етап на диета Южен плаж

Той отново включва 6 хранения на ден и продължава до постигане на желания резултат.

Диета Южен плаж

В него забранени са: захар и сладки храни, мед, конфитюр, бял хляб, тестени изделия от бяло брашно, торти, бисквити, бял ориз, картофи, моркови, царевица, сладки плодове (банани, ананас) и плодови сокове.

Сред разрешените храни място намират: обезмаслено мляко и обезмаслен йогурт, кафяв ориз, ечемик, овес, елда, черен хляб, тъмни макарони, черен шоколад, какао, плодове, червено вино в малки количества, както и всички разрешени продукти от първи етап.

Трети етап на диета Южен плаж

Той продължава до края на живота. В менюто трябва да се избягват лошите мазнини и лошите въглехидрати. Всичко това трябва да е съчетано с подходяща физическа активност.

Вижте кои са храните с висок гликемичен индекс, които трябва да избягвате.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 1
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати