Как и с какво да се хранят жените след 40-те

Как и с какво да се хранят жените след 40-те
Разпределител за прибори с 5 отделения - 32.5 см-39%
Страхотен аксесоар за вашата кухня:
Разпределител за прибори с 5 отделения - 32.5 см
6.60 лв.
4.00 лв.
Виж ››

Организма на зрялата жена коренно се различава от този на младата жена. Затова е необходимо да се промени и начинът на хранене, като се вземат предвид възрастовите изменения.

Първо, след 40-те години, настъпва промяна на хормоналния фон. Поради това се променят състоянието на кожата, обмяната на веществата и нервната система.

Ето защо, ако искате да отслабнете, е нужно да се храните не само по-малко, но и да промените своята дажба.

Второ, появяват се проблеми с червата, тъй като еластичността на стените им намалява. Започват често се наблюдават запек и метеоризъм, които за да предотвратите, е нужно да следите диетата си.

Като цяло, ако искате ефективно да отслабнете и да се погрижите за вашето тяло, следвайте препоръките изложени по-долу за храненето на жените след 40.

Обърнете внимание на протеините от млякото и тези с растителен произход. Количеството месо с възрастта трябва да се намали, тъй като то започва да се усвоява трудно. Затова включете в диетата си сирене и гъби. Ако ви е трудно да се откажете от месото, изберете по-нежно - заешко или пилешко например.

Пийте вода веднага след събуждане, а също и между храненията. Кафе може, но не повече от едно на ден. Премахнете безалкохолните напитки, бързото хранене и тестените изделия.

Хранене на жените след 40

Сладкиши и захар - това са въглехидрати, които организмът бързо разделя и превръща в мазнини.

Ако не успеете да откажете веднага вредната храна, отстранявайте всяка седмица от диетата по една. Това е важно за храненето след 40 за жени.

Диетолозите съветват да си помагате с хитрост. Ако не успеете да устоите, хапнете вредния продукт, но през първата половина на деня. Само че е необходимо да го изядете заедно с храна, богата на фибри. Например – печена ябълка с карамел, пълнозърнест хляб с тънък слой сладко.

Обърнете внимание на сусама. Съдържа фитоестрогени - растителни аналози на женските полови хормони. Тези семена могат да помогнат за регулиране на метаболизма и да намалят нивото на лошия холестерол. Приемайте не повече от 3 чаени лъжички на ден.

Избягвайте алкохола, ако искате да сте слаби и червата да работят като по часовник. По празници можете да си позволите 1 чаша сухо червено вино.

Мазната морска риба е една от най-добрите храни за жени над 40. Полиненаситените мазнини в нея ще защитят кръвоносните съдове, ще подобрят паметта, а изтощените коса и кожа ще засияят.

Следвайте принципа на фракционното хранене. Това е хранене на малки порции на всеки 2-3 часа. Няма да имате време да огладнеете и да ускорите метаболизма си. Отначало ще ви е некомфортно, ако сте свикнали да не ядете цял ден, а вечер да се нахвърляте на вечерята, но много скоро ще свикнете.

Следвайте тези прости правила на всяка възраст и ще се чувствате млади и здрави. Забравете за чувството за тежест в стомаха и наднорменото тегло. Опитайте, лесно е!

Рейтинг

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Величка Щърбанова
Полезна статия! Благодаря!
0
0