Как да преодолеем постоянния глад?

1 от 11 Снимки
Постоянен глад

Гладът е нормално усещане и се появява обикновено, когато не сте яли дълго време или след уморителен физически труд. Но понякога се появява и без значение колко често сте се хранили през деня и какво количество храни сте приели - добрият стар голям апетит, който е трудно да контролираме.

Много често в забързаният работен ден се пропуска закуската, а това е най-важното хранене за деня. Закуската трябва да е засищаща, за да притъпи желанието за храна за по-дълго време.

Чувството на глад може да се притъпи лесно с чаша топла вода или чай с лъжичка мед. Топлата вода има способността да отпуска гладката мускулатура на храносмилателния тракт и по този начин помага за преодоляването на това неприятно усещане.

За да се заситите за дълго време, е необходимо да се избират храни, които едновременно запълват стомаха и нямат висок гликемичен индекс и калоричност. Такива са спанак, ябълки, грейпфрут, домати, краставици, чушки, тиква. Те могат да се консумират в неограничени количества и по всяко време поради изключително ниската си калоричност.

Също добра алтернатива са шепа сурови ядки - бадеми, орехи и др.

Апетитът е силно зависим от времето, което прекарвате в сън. Ако сънят не е достатъчен, човешкият организъм се чувства изчерпан и ще иска допълнителна енергия. Това разбира се води до постоянно чувство на глад и желание за хранене.

Друго важно нещо за преодоляване на постоянния глад е като ограничете консумацията на рафинирани въглехидрати или така наречените фаст фууд (бързи храни). Те потушават глада за кратко и всъщност повишават апетита.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати