Как да избегнете запека, когато сте напът

Запек по време на път

Ако получавате запек, когато пътувате, не се отчайвайте, защото това е често срещан проблем при много хора и има как да си помогнете. Проблемите със стомаха по време на почивка са реални и се проявяват при 40% от хората. Хората обичат зоната си на комфорт и когато тя е далеч, понякога и с нови часови зони, храносмилателната ви система може да се срине, причинявайки подуване на стомаха.

Спокойно! Вижте мненията на топ експерти по уелнес, които споделят съветите си, които може да следвате, когато сте в движение. И така - ето как да избегнете запека, докато пътувате.

1. Ябълков оцет

Как да избегнете запека, когато сте напът

Приемът на ябълков оцет може да задържи констипацията. Докато пътуванията ви могат да направят обичайните лекарствени средства за оптимално храносмилане не толкова ефективни, то специалистите съветват да приемате оцет преди всяко хранене. Поставянето на 1 с.л. оцет в малко вода и приемането ѝ 15-30 минути преди всяко хранене наистина помага на червата за по-добро храносмилане. Той помага да се стимулира производството на стомашни сокове, които са от съществено значение при разграждането на храната. Това подпомага храносмилането чрез намаляване на подуването и коремните спазми и оптимизира движенията на червата.

2. Храносмилателен ензим

Как да избегнете запека, когато сте напът

Понякога също е хубаво да прибегнете до храносмилателен ензим. Добрият храносмилателен ензим съдържа множество ензими, които разграждат всички съставки на вашата храна / протеази за протеини, липази за мазнини и амилази за въглехидрати/. Приемането на 1-2 капсули както преди, така и след хранене може да помогне да спрете всяка странна храносмилателна дейност, преди дори да е започнала. Когато нашите черва са здрави, ние произвеждаме много от тези ензими сами по себе си, но понякога се нуждаем от допълнителна помощ за разграждането на тежките храни.

3. Чай от джинджифил

Как да избегнете запека, когато сте напът

Никога не напускайте дома си без чай от джинджифил. По време на пътуване със самолет пийте много чай от джинджифил. Вземете си чаша за чай и чай и питайте за топла вода. Пийте толкова чай от джинджифил, колкото можете. Питате се защо? Джинджифилът премахва стагнацията в организма, поддържа хидратацията, повишава циркулацията, минимизира оттока в краката и поддържа обмяната в тялото. Когато пристигнете, яжте много зеленчуци и яжте по-малки порции през първата седмица, ако сте закъснели. Всеки път, когато имате свободен момент да се отпуснете, легнете на гърба си и прегърнете колената си, компресирайки корема си, за да задържите червата си будни, и се движите.

3. Вземете магнезий и горещ душ

Как да избегнете запека, когато сте напът

Магнезиевият цитрат трябва да е постоянно с вас, когато пътувате. Тази форма на магнезий лесно се абсорбира от кръвта, което води до бърз ефект. Магнезият отпуска централната нервна система, спомагайки както за релаксация на мускулите, така и за храносмилането.

4. Планирайте самомасаж

Как да избегнете запека, когато сте напът

Невинаги можете да разполагате с време и пари за професионален масаж, но ние имаме решение на проблема. Професионалният масаж освобождава стреса по важните точки на акупресура, по гръбначния стълб и помага да се движи блокираната енергия, която може да причини запек. Ето как лесно да си направите такъв масаж - поставете две топки в чорап и свържете възел в края, за да ги задържите на място. Топките трябва да са близо една до друга, за да работят правилно. Поставете топките от двете страни на гръбначния стълб и бавно ги изтеглете по гърба си, като поемате дълбоки вдлъбнатини по пътя. Използвайте възглавница, която да поддържа главата ви. Това упражнение се прави на пода.

5. Укротете ватата си

Как да избегнете запека, когато сте напът

В Аюрведа вата е най-мощната доха, защото се отнася до регулаторните системи на тялото, така че когато стане небалансирана, хаосът царува. Поведенията, които нарушават нормалните ритми, увеличават ватата, а след това и вената се увеличава. Затова трябва да върнете баланса, колкото може по-бързо, а когато пътувате - да улесни диетата ви. Много хора ядат от скука по време на пътуване, но е по-добре да се хапва по-малко.

6. Хидратирайте се

Как да избегнете запека, когато сте напът

Планинското пътуване може да бъде дехидратиращо, което допринася за запек. Вземайте си здравословна храна, която няма да навреди на храносмилателната ви система. Сведете храните, които могат да доведат до подуване на стомаха, до минимум. Хапвайте ориз, печени зеленчуци със зехтин, балсамов оцет, сол и черен пипер.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати