gotvach.bg»Статии»Диети»Лесна диета с пъпеш и диня

Лесна диета с пъпеш и диня

Лесна диета с пъпеш и диня

Пъпешът и динята са сред най-сочните и освежаващи летни плодове. Те ни хидратират в горещите дни и ни зареждат с фибри, без да вредят на фигурата ни. Сладки и ароматни са, затова присъстват в много рецепти за плодови салати, енергизиращи шейкове и плодови смутита. Всъщност те са и сред най-предпочитаните компоненти на режими за отслабване.

В тази връзка ви предлагаме лесна диета с пъпеш и диня. Тя е елементарна и се явява петдневен пост.

По време на диетата ви е позволено да ядете само папая, диня и пъпеш. Диетата детоксикира тялото, помагайки на организма да изхвърли ненужното. Освен това помага да влезете във форма преди морето. Ето какво трябва да ядете всеки ден:

Ден 1: Само зрял пъпеш.

Ден 2: Само узряла диня.

Ден 3: Папая до обяд, последвана от вода с мед до 14 часа, след това само вода до 15:30 часа, вода с мед още веднъж до 17 часа и след това папая, докато си легнете.

Ден 4: Само узряла диня.

Ден 5: Само зряла пъпеш.

Лесна диета с диня и пъпеш

Диетата с пъпеш и диня също има редица други правила и препоръки, които практикуващите трябва да спазват. Например, преди самия режим има период на предварително почистване от три до седем дни, когато трябва да ядете леки диетични храни и да избягвате месо, млечни продукти, бързи храни, кофеин и сладки храни и напитки.

Добре би било по време на лесната диета да масажирате тялото си с бадемово масло, в допълнение към правенето на лека йога, стречинг и дихателни упражнения. Това ще ви помогне да съхраните кожата си в супер форма дори и след отслабване.

И трите плода в диетата имат много хранителни вещества и предлагат няколко ползи за здравето. Например пъпешът е добър източник на витамин А. Динята пък е добър източник на ликопен и антиоксиданти. Тя може да помогне за подобряване на храносмилането и намаляване на възпалението. Папаята е изненадващо богат източник на калций.

Една от ключовите съставки, липсващи в динената диета обаче, е протеинът. Папаята, динята и пъпешът - трите основни съставки на диетата, не са богати източници на протеини.

Диня и пъпеш

Както е известно, човешкото тяло се нуждае от значително количество протеин ежедневно за редица функции, включително растежа и възстановяването на нашите клетки. Ето защо не се препоръчва да провеждате диетата с диня, пъпеш и папая повече от седмица.

От друга страна, винаги можете да се наслаждавате на рецепти с диня и и ястия с пъпеш.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати